פרסום מחדש של תוכן קיים

פרסום מחדש של תוכן קיים

אם אתה כותב תוכן לאתרך, אתה יודע שיצירת תוכן חדש לאתר דורשת לא מעט ידע, תקציב וזמן מצידך. לעיתים קרובות

קרא עוד ←
איפה הגולשים לוחצים בקרוסלת הידע של גוגל ? – מחקר ראשוני בצירוף מפות חום

איפה הגולשים לוחצים בקרוסלת הידע של גוגל ? – מחקר ראשוני בצירוף מפות חום

בשבוע שעבר, גוגל השיקה את גרף הידע של גוגל (Google Knowledge Graph) בתוצאות החיפוש בישראל על ביטויים כלליים. במקביל להשקה

קרא עוד ←
כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ?

כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ?

אם הקמת בעבר קמפיין PPC בגוגל או נעזרת בחברת קידום אתרים על מנת לעשות זאת, אחת השאלות המרכזיות ששאלת את

קרא עוד ←
גרף הידע של גוגל (Google Knowledge Graph) הגיע לישראל

גרף הידע של גוגל (Google Knowledge Graph) הגיע לישראל

גוגל שיחררה את גרף הידע שלה בישראל לאחר תקופה ארוכה שהוא מוצג לגולשים ברחבי העולם. למרות שלא הצלחתי לראות באופן

קרא עוד ←
חודש אחרי עדכון פינגווין 2 – מעקב והמלצות לעתיד

חודש אחרי עדכון פינגווין 2 – מעקב והמלצות לעתיד

עבר בדיוק חודש מאז עדכון פינגווין 2, ששוחרר לעולם ב – 23.5.2013. פוסט זה ינסה לסקור בצורה נקודתית את העדכון,

קרא עוד ←
תבנית לכתיבת תוכן איכותי לאתר

תבנית לכתיבת תוכן איכותי לאתר

קרוב ל – 99% מהלקוחות שאני נתקל בהם אין מדיניות סדורה של פרסום תכנים באינטרנט שלא לדבר על כותבי תוכן

קרא עוד ←
איך להשתמש בהאשטאג # של פייסבוק בשביל לקדם את האתר שלך ?

איך להשתמש בהאשטאג # של פייסבוק בשביל לקדם את האתר שלך ?

בימים האחרונים, פייסבוק הוסיפה את השימוש בהאשטאג (#) כאשר המטרה היא ליצור פיד ממוקד יותר לפי תחומי עניין ובעתיד אולי

קרא עוד ←
איך לזהות קישור טוב ?

איך לזהות קישור טוב ?

באופן טבעי, תעשיית השיווק, הקידום והפרסום באינטרנט די פעילה באינטרנט. כיום, קיימים מאות אתרים ובלוגים בעברית (שלא לדבר על אנגלית

קרא עוד ←
עדכון פינגווין 2.0 בגוגל – מאי 2013

עדכון פינגווין 2.0 בגוגל – מאי 2013

בשעות האחרונות גוגל שיחררה לאוויר את עדכון פינגווין 2.0 (או גירסת פינגווין 4.0, תלוי לפי איזו שיטה מתבצעת הספירה. גוגל

קרא עוד ←
החתולים שומרים על השמנת

החתולים שומרים על השמנת

היו היה פעם נפח צעיר, נמרץ ותחרותי אשר הצליח לגייס כלקוח איכר קטן לתקופה של 4 חודשים – המטרה היתה

קרא עוד ←
קידום אתרים אוטומטי עם תוכנת Zefo

קידום אתרים אוטומטי עם תוכנת Zefo

במהות, קידום אתרים אורגני היא עבודה די מתישה, תובענית ומעייפת אשר דורשת התעסקות יומיומית/שבועית עם מספר רב של מדדים והשוואה

קרא עוד ←
קמפיין ממומן לאתר מאמרים  – חשיבה מחוץ לקופסא

קמפיין ממומן לאתר מאמרים – חשיבה מחוץ לקופסא

אני מניח שלא תוכל למצוא מקדם ישראלי אחד שלא מכיר את אתר מאמרים (Articles.co.il) שהוקם על ידי מיכל מורנו וחברת

קרא עוד ←
האם בשנת 2013 עדיין חשוב לבצע רישום אתרים לדמוז (dmoz) ?

האם בשנת 2013 עדיין חשוב לבצע רישום אתרים לדמוז (dmoz) ?

אינדקס האתרים דמוז (Dmoz) הוא אחד האינדקסים הותיקים ביותר ובהחלט ניתן להגדיר אותו כאינדקס הגדול, הבולט והמקיף ביותר שנערך על

קרא עוד ←
איך לבצע מעקב אחר הורדת קבצים (PDF, Mp3 וכדומה) בגוגל אנליטיקס ?

איך לבצע מעקב אחר הורדת קבצים (PDF, Mp3 וכדומה) בגוגל אנליטיקס ?

כיום, כמעט כל אחד משתמש במערכת גוגל אנליטיקס של גוגל לניתוח תנועת הגולשים באתר. לאחרונה, אחד הלקוחות ב- Signup ביקש

קרא עוד ←
Co-Citations (ציטוטים משותפים) הם העתיד של מנועי החיפוש ?

Co-Citations (ציטוטים משותפים) הם העתיד של מנועי החיפוש ?

לאחר עדכוני גוגל האחרונים (בעיקר, פינגווין ופנדה) כל נושא בניית הקישורים ירד מעט למחתרת, ערך הקישורים ירד בהדרגה (לפחות בצורה

קרא עוד ←