כבר הרבה זמן שלא היה לנו כנס קידום אתרים כחול-לבן, פבל ישראלסקי מ – ASKPavel, החליט להרים את הכפפה וליצור כנס בעל קונספט ייחודי אשר כולו מורכב ממקרי בוחן (Case Study) אמיתיים של מרצי הכנס בתחומים מגוונים כמו SEO, PPC, אופטימיזציה ליחסי המרה, אופטימיזציה לעמודי נחיתה ועוד..
הכנס בנוי כך שלכל הרצאה/מקרה בוחן יוקצבו כ – 20 דקות אשר יוקדשו לניתוח המצב הראשוני, האתגרים שעמדו בפני החברה, מה נעשה בפועל על ידי החברה המבצעת ומהן התוצאות שהתקבלו. בסופו של דבר, המטרה היא לא לשמוע וללמוד מהרצאות מעייפות, אלא ללמוד ממצבים אמיתיים שקרו בשטח.
הכנס נערך ביום חמישי 12 בדצמבר במכללה להנדסה אפקה. נכון להיום, העלות לכרטיס כניסה בהרשמה מוקדמת היא 89 ₪ והחל מה – 1 לנובמבר המחיר יעלה ל – 189 ₪, כך שבהחלט מומלץ להירשם בהרשמה המוקדמת ולהבטיח את מקומך עוד היום.
לאחר קיום הכנס לא תופיע הקלטת וידאו באתר הכנס ולכן לא תהיה לך הזדמנות נוספת לשמוע את הדברים, אלא רק ממקור שלישי שיתכן שלא תמיד ידייק בעובדות, יתעניין במה שמעניין אותך או פשוט לא יהיה נוכח בכל מקרי הבוחן.
דוגמאות למקרי בוחן שיוצגו בכנס Next Case 2013
נכון להיום, רשימת המרצים עדיין לא הושלמה, אך ישנן כמה הרצאות שכבר עכשיו ניתן לראות בעמוד הכנס של Next Case 2013 :
- אריאל הוכשטדט, מנהל תחום השיווק לעסקים לשעבר ב-Google, ירצה על שינוי עיצוב וממשק משתמש אשר הגדיל את ההכנסות של אתר ב – 51% מפלטפורמת גוגל אדסנס.
- עידו ירושלמי, מנהל פיתוח עסקי Outbrain, ירצה על שיווק תוכן שביצעה חברת מי עדן ועל ההשפעה הישירה של פעילות זו על הטראפיק ויחסי ההמרה של האתר.
- אור עופר, מנכ"ל SimilarWeb, ירצה על איך שיפור במהירות האתר וארכיטקטורת האתר הובילו להכפלת תנועת הגולשים בו.
- עידו סלע, מנכ"ל Wisy, ירצה על השלבים בהוצאת אתר מעונש ידני בגוגל.
- בן אורן, מנהל תחום Web Marketing ב-Whiteweb, ירצה על תהליך הגדלת התנועה למותג פוקר בשם WSOP ב – 516% תוך חצי שנה בלבד באמצעות טכניקות קידום אתרים בגוגל.
- דן מנו, מנכ"ל Glossybox, ירצה על שיתוף בלוגרים לצורך פיתוח קהילת Affiliates רחבה למוצרי החברה.
- איתי לויתן, מייסד משותף ב- Seperia, ירצה על בניית קמפיין PPC רב-לשוני על פני 200+ מדינות אשר הוביל לצמיחה של למעלה מ – 1000% בפעילות החברה.
- אסף טרפיקנט, מנכ"ל QuickWin, ירצה על אופטימיזציה למוצרים באתר eCommerce ויציג דוגמא לשיפור ב- 20% בפעילות החנות.
לסיכום, לפי דעתי מדובר בכנס עם קונספט ייחודי שעושה רושם שיעשה גלים בזמן הקרוב. מומלץ לנצל את המחיר הזול לרכישה מוקדמת ולשריין מקום כבר היום באתר הכנס ב – Eventbrite.
כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.
נשמע מעניין וענייני.
יש מצב שאני אגיע…
ארשם בשמחה
תודה על ההמלצה עידן!
רק חשוב לציין שגם ההרצאות עדיין לא סופיות וגם המיקום (אם כי זה בטוח יהיה בת"א)
בכל מקרה כל מי שנרשם לארוע יקבל עדכון במייל במידה ויהיו שינויים כלשהם.
בשלב זה נותרו רק כמה עשרות כרטיסים בלבד.