Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
חודש אחרי עדכון פינגווין 2 – מעקב והמלצות לעתיד
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » חודש אחרי עדכון פינגווין 2 – מעקב והמלצות לעתיד

חודש אחרי עדכון פינגווין 2 – מעקב והמלצות לעתיד

23 ביוני 2013 10 תגובות עידן שלומן

עבר בדיוק חודש מאז עדכון פינגווין 2, ששוחרר לעולם ב – 23.5.2013. פוסט זה ינסה לסקור בצורה נקודתית את העדכון, מה קרה עד עכשיו ומה מומלץ לעשות מעכשיו.

דווקא בפוסט הראשוני שכתבתי על פינגווין 2 לא הבחנתי בריקודים, עלויות וירידות רבות באתרים שמקודמים ב – Signup. חודש אחרי אני יכול להעיד שהיו כל מיני קפיצות (שלעיתים ניתן להסביר אותם בדרכים אחרות) בתדירות גבוהה, כאשר רוב הקפיצות החלו בתחילת החודש ולאו דווקא בתאריך שבו שוחרר העדכון לעולם.

כיצד עדכון פינגווין 2 מוצג בברומטרים המקצועיים ?

יש לא מעט כלים שמשקפים את הקפיצות בתוצאות החיפוש, הנה התמונה ב – Algoroo, MozCast ו – SERPs :

נכון לעכשיו, רוב הדיווחים בפורומים המקצועיים לא ברורים (לפחות לי..) והתמונה שמתקבלת היא של פגיעה בכמות הכניסות לאתר. הדבר המעניין ביותר הוא שיש הרבה מאוד בעלי אתרים שציינו כי הם לא נפגעו במיקומים אך בכל זאת סבלו במהלך החודש האחרון מירידה מתמשכת בכמות הכניסות לאתר.

דיווחים אלה גרמו לחלק מהבלוגרים המובילים בחו"ל להעלות את ההשערה שמדובר בשינוי אלגוריתם נוסף ששוחרר ביחד עם גוגל פינגווין או בשינויים שבוצעו לאחר שחרור עדכון גוגל פינגווין 2 על ידי צוות גוגל כתוצאה מתוצאות לא מספקות בשלב הראשוני.

נכון לעכשיו לא ברור מה נכון ומה לא, אך חשוב לציין שרוב הדיווחים שמתקבלים בפורומים מקצועיים הם מבעלי אתרים שנפגעו, משום שסביר להניח שבעלי אתרים שלא נפגעו בעדכון לא יתלוננו על כך.. – אז לקחת את הדיווחים שלהם בערבון מוגבל.

לסיכום, אני עדיין מחזיק בדעה שהעדכון האחרון לא היה משמעותי במיוחד (לעומת עדכון גוגל פינגווין הראשון, שפגע בהמון בעלי עסקים/מקדמים) בראייה כוללת של תוצאות החיפוש. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור מהו האפקט הכללי וכיצד לשחזר את תוצאות החיפוש לתקופה שקדמה לעדכון גוגל פינגווין.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • אל תמכור, תלמד. אל תמכור, תלמד.
  • האם הרווחים מתוכנית גוגל אדסנס עומדים לרדת לשפל חדש בשנת 2011 ?   האם הרווחים מתוכנית גוגל אדסנס עומדים לרדת לשפל חדש בשנת 2011 ?
  • מי אתם שתגידו לי אם אני יכול למכור קישורים באתר שלי ?מי אתם שתגידו לי אם אני יכול למכור קישורים באתר שלי ?
  • הפצצת גוגלהפצצת גוגל
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    10 תגובות

    1. נוגה 23 ביוני 2013 בשעה 11:17

      היי אני נהנת לקרוא את הפוסטים שלך ומשתדלת להשתמש במידע שאתה נותן כאן.

      • עידן שלומן 23 ביוני 2013 בשעה 11:20

        נוגה, אני שמח שהחלטת להצטרף לקהל הקוראים הקבוע, מקווה שתוכלי לקבל ערך אמיתי מהפוסטים בבלוג.

    2. אליאב 23 ביוני 2013 בשעה 11:19

      סקירה טובה על אחד מהנושאים החשובים ביותר בתקופה האחרונה.
      תודה על השיתוף.

      • עידן שלומן 23 ביוני 2013 בשעה 11:21

        אליאב, תודה על התגובה, אני שמח שנהנת מהפוסט.

    3. אלי גולדמן 23 ביוני 2013 בשעה 12:25

      אני חושב שכן היתה השפעה בפינגווין האחרון למרות שמספר אתרים שניפגעו אצלי חזרו כבר למיקומים שהיו ובאותה סיסטמטיות של קידום כמו קודם.

      האפקט לא היה כמו שנה קודם אבל בהחלט היה שינוי כלשהו גם אם הוא לא ברור חד משמעית עדיין.

      הכי חשוב להמשיך עם תוכן איכותי, קישורים רלוונטיים ועבודה קבועה והכל יהיה בסדר…

    4. עידן שלומן 23 ביוני 2013 בשעה 12:36

      אלי, תודה על התגובה.
      אני גם חושב שעבודה נכונה בסופו של דבר משיגה תוצאות,
      צריך רק להתמיד בעבודה ולא להרפות.

    5. רועי אקרמן 28 ביוני 2013 בשעה 15:20

      ממה שאני בדקתי ורואה הוא פשוט שינה את כל צורת הדירוג … ועוד איך משמעותי העדכון הזה…פשוט קצת פחות מחמיר ואחזרי מהראשון זה הכל…

    6. אופיר 3 ביולי 2013 בשעה 8:29

      לא משמעותי?
      זה אחד העדכונים היותר רציניים,
      המון משתנים באלגוריתם שונו, קישורים ממש יכולים לפגוע, גם התמימים ביותר:)
      בקיצור, לדעתי לפחות, זה העדכון הרציני ביותר מאז ומעולם
      ויותר מזה, העדכון הבא, לדעתי, יהיה כזה שבאופן כללי יפגע עוד יותר – המון אתרים חלשים שלא משקיעים שום קידום, תוכן איכותי או קישורים קופצים ויקפצו

      • עידן שלומן 3 ביולי 2013 בשעה 13:12

        אופיר, אני חושב שבהחלט היה עדכון כלשהו אך לפחות אצלי, הוא לא ממש הורגש. דווקא בעדכון הראשון, ראיתי שינויים הרבה יותר חדים מאשר בעדכון השני שבוצע לאחרונה.

        האם אתה יכול להצביע על משתנים מסויימים שראית ששונו באלגוריתם ?

        לגבי עדכונים עתידיים, אני בטוח שיהיו כאלה, ננסה להבין אותם כשישתחררו לעולם..

        • אופיר 3 ביולי 2013 בשעה 16:06

          אני לא יכול להצביע על משתנים, כי מן הסתם, אני לא יודע בוודאות מלאה אף לא משתנה אחד
          מלבד המשתנה היחידי שכל עולם הקידום חורש עליו כבר שנים: קישורים:)

          אז אוקיי, אין ספק, בעדכון הזה התאפסו המון ערכי קישורים סתמיים, קישורים מאתרים לא איכותיים מדי וכו'
          זה משהו שהולך בהדרגה לכיוון אחד ברור מאוד (לפחות בעיני):
          קישורים שבפינגווין 2 אופסו הערכים שלהם
          בפינגווין 3 יעניקו ערכים שליליים
          ולכן, אני אומר שהעדכונים הקרובים יכאבו מאוד בטוסיק
          כי בתכלס', רובנו עובדים על אתרי תמיכה

          ואם אתה לא הרגשת את העדכון, אתה מקשר בין אתרי לקוחות אני מניח:)
          ואני גם מניח שיש לך כמה לקוחות שהם בראנדים, ומהם יש כמה קישורים ללקוחות אחרים וכו', וזה מה שמחזיק, ואולי ימשיך להחזיק גם קדימה

          בכל הצד החברתי, גוגל פלוס לא עוזר בכלום, מניסיון, יש לי אתרים עם מאוד פלוס אחדים אוטנטיים לגמרי, שלא זזו בעדכון הזה

          יש לי עוד כמה תובנות, אבל קצרה היריעה פה בתגובה:)

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×