כמידי מספר חודשים, גוגל עדכנו את ה- PR הויזואלי שניתן לראות בסרגל הכלים שלהם.
עדכון ה – PR האחרון התבצע לפני 3 חודשים בחודש פברואר 2012. השינויים שבוצעו בשבוע האחרון בתוצאות החיפוש לא קשורים לשינוי ב – PR (במידה ויש לך שינוי כלשהו) אלא לעדכון גוגל פינגווין שסוקר בהרחבה גם בבלוג וגם ברחבי האינטרנט.
למרות שאני לא חושב שה – PR משמעותי, הרבה מאוד מקדמים אחרים כן מייחסים לו חשיבות ולכן PR גבוה יכול לשמש ככלי מיקוח טוב מאוד בעת ביצוע החלפות קישורים או קניית קישורים באינטרנט.
בכל מקרה, סביר להניח שנראה עוד עדכוני PR בעתיד, כך שאין צורך להילחץ אם ה – PR שלך ירד – ולהיפך, אין צורך להתלהב יותר מידי מ – PR שעלה משמעותית מהעדכון האחרון בפברואר.
אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !