לאחרונה ובמיוחד בחודש האחרון, יש עוד ועוד מקדמי אתרים בארץ ובחו"ל אשר מבקשים, מתלוננים ובעיקר מתחננים שיהיה כבר עדכון PR בסרגל הכלים של גוגל.
למרות שגוגל חוזרים ואומרים שה – PR כבר לא רלוונטי ושהם לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank כפרמטר לאיכות העמוד בו אנחנו נמצאים.
לצערנו, גם היום מקדמי אתרים רבים מייחסים לו חשיבות רבה במיוחד כאשר הם באים לבצע החלפת קישורים הדדית בין שני אתרים – למעשה ה – PR משמש ככלי להתמקחות במהלך המשא ומתן להשגת קישור טוב יותר או מספר קישורים בתמורה לאחד.