Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
גוגל לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » גוגל לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank

גוגל לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank

8 בינואר 2011 סגור לתגובות על גוגל לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank עידן שלומן

דירוג PageRankזה לא סוד, שמדד ה – PageRank הוא מדד מוערך ( לפעמים, יתר על המידה ) על ידי מקדמי אתרים בישראל ובעולם וזאת מכיוון שזה אחד המדדים הבודדים אשר חשופים למקדמים. ישנם, מקדמים רבים אשר מייחסים ל – PageRank חשיבות רבה במהלך בניית קישורים נכנסים לאתר ואף במהלך הוצאת הקישורים מהאתר המקודם

אם כך, מדוע גוגל לא מציגים את ה – PageRank בכלי מנהלי האתרים (Webmaster Tools) ביחד עם מדדים אחרים אשר משפיעים על דירוג האתר ?

התשובה לכך היא פשוטה, גוגל לא רוצים שנחשוב יותר על PageRank. סוזן מוסקוה (Susan Moskwa) מסבירה בבלוג הרשמי של גוגל את הנושא :

אנחנו אמרנו לאנשים כבר הרבה מאוד זמן שהם לא צריכים להתמקד ב – PageRank כל כך. רוב בעלי האתר חושבים שזה הדבר החשוב ביותר שהם צריכים לעקוב אחריו, מה שהוא בוודאי לא נכון.

אוקיי, אם גוגל לא רוצים שנסתכל על ה- PageRank ועובדי גוגל טוענים פעם אחר פעם שהוא לא רלוונטי עוד ( אין בכך ספק ויש מספיק תוצאות שיכולות להראות את זה), מדוע הם לא מסירים אותו מסרגל הכלים של גוגל והאם יתכן שגוגל ויתרו על עדכון PageRank עתידיים ?

כרגע השאלה הזו נשארה פתוחה, מה דעתך ?

מקור : Search Engine Roundtable.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • גוגל PRהאם יהיה עדכון PR בינואר 2011 ?
  • כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?  כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?
  • אפקט ארגז החול של גוגלאפקט ארגז החול של גוגל
  • כובעים לבניםכובעים לבנים
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×