Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
איך להשתמש בהאשטאג # של פייסבוק בשביל לקדם את האתר שלך ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » איך להשתמש בהאשטאג # של פייסבוק בשביל לקדם את האתר שלך ?

איך להשתמש בהאשטאג # של פייסבוק בשביל לקדם את האתר שלך ?

18 ביוני 2013 6 תגובות עידן שלומן

בימים האחרונים, פייסבוק הוסיפה את השימוש בהאשטאג (#) כאשר המטרה היא ליצור פיד ממוקד יותר לפי תחומי עניין ובעתיד אולי להשתמש באפשרויות אלה לשיפור מנוע החיפוש הפנימי של פייסבוק.

ממש בקצרה, מה זה בכלל האשטאג (#) ?

למי שלא מכיר, האשטאג היא סולמית ולאחר מכן מילת מפתח או ביטוי מפתח שמורכב ממספר מילים המופרדות בקו תחתון. לדוגמא, נוכל ליצור את האשטאג #קידום או את האשטאג #קידום_אתרים.

האשטאג בפייסבוקהשימוש בהאשטאג מזוהה בעיקר עם המתחרות, טוויטר (לתיוג ציוצים בנושא מסויים) ואינסטגרם (לתיוג תמונות בקבוצה מסויימת), בפייסבוק לאחר חיפוש או לחיצה על האשטאג מסויים נוכל לראות מה משתמשים אחרים פרסמו באותו נושא עניין.

סביר להניח שרשתות חברתיות אחרות יישרו בקרוב קו עם פייסבוק ולא רחוק היום שהשימוש בהאשטאג יגיע גם ל – Google+ ואחרים.

איך להשתמש בהאשטאג לקידום אתרים באינטרנט ?

ישנם לא מעט שימושים יצירתיים שיכולים לקדם את האתר שלך באמצעות האשטאג בפייסבוק,  הנה כמה דוגמאות :

  • מחקר ומעקב אחר מתחרים – על ידי חיפוש של האשטאג ניתן לאתר מתחרים בנישה מסויימת ולבצע מעקב ממוקד יותר.
  • שבטים – האשטאג מאפשר לאתר, להצטרף וליצור שבטים (מונח שהוצג לראשונה ע"י סת' גודין) בנושא שמאחד מספר אנשים בתחום כלשהו. לדוגמא, ניתן ליצור האשטאג שמזהה גולשים שישתתפו בתחרות כלשהי, גולשים שמשתתפים בכנס כלשהו וכדומה.

  • המרות – שימוש נכון בהאשטאג יכול לגרום לזרם של גולשים ממוקדים שהפוטנציאל שלהם להפוך ללקוחות גדול הרבה יותר מסתם גולשים שצופים במסר שלך בפיד החדשות. בנוסף, תוכל לאתר בקלות לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך ולחשוף בפניהם את תחום העיסוק שלך (כמובן לאחר זיהוי של צורך ממשי מצידם).
  • ניהול מוניטין – שירותי מיתוג אישי או מיתוג עסקי יוכלו לראות התייחסות על לקוחות/מותגים בצורה מהירה הרבה יותר. סביר להניח שארגונים גדולים החשופים לתלונות רבות (חברות סלולר, אינטרנט, טלוויזיה וכדומה) או אנשי ציבור יצטרכו להתמודד עם תופעות של תיוג שם החברה/האדם ביחד עם תלונות מצד לקוחות או מצביעים מבלי האפשרות למחוק ולמדר אותם (תופעה שרווחת מאוד בעמודים עסקיים שמנוהלים על ידי " מומחה לשיווק ברשתות חברתיות").

    לסיכום, אם עדיין לא שיחקת עם האשטאג החדש של פייסבוק – עכשיו זה הזמן להצטרף לחגיגה ולהתמיד בה.

    כמו תמיד, אשמח לשמוע רעיונות נוספים שלך על הנושא בתגובות ממש פה למטה, בוא לתרום מהידע שלך.

    אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

    קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

    אודות עידן שלומן

    עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

    • איך אתר GetSEO.co.il נמצא במקום הראשון על הביטוי קידום אתרים ?איך אתר GetSEO.co.il נמצא במקום הראשון על הביטוי קידום אתרים ?
    • למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ? למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?
    • עמודים ריקים הם תוכן משוכפל לפי גוגלעמודים ריקים הם תוכן משוכפל לפי גוגל
    • שיט שמקדמי אתרים אומרים..שיט שמקדמי אתרים אומרים..
    יצירת קשר
    לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

      שם מלא (*) :
      טלפון (*) :
      דואר אלקטרוני (*) :


      6 תגובות

      1. נוגה 19 ביוני 2013 בשעה 10:47

        היי תודה על הסיקור, נהנתי לקרוא!

        • עידן שלומן 19 ביוני 2013 בשעה 10:53

          אני שמח שנהנת, בהצלחה.

      2. שאלונית 26 ביוני 2013 בשעה 14:38

        איך יוצרים האשטג חדש בפייסבוק?
        למשל לעמוד או אם רוצים לפתוח נושא וליצור לו האשטאג?

        • עידן שלומן 27 ביוני 2013 בשעה 16:13

          בשביל ליצור האשטאג צריך לכתוב סולמית ואז את הביטוי הרצוי. לדוגמא, #קידום.

      3. מעיין 27 ביוני 2013 בשעה 13:33

        היי עידן , מה שלא ברור לי זה איך בפועל אני מקדמת פוסטים שלי ?
        נגיד ורשמתי פוסט והעליתי לו תמונות, בסוף הפוסט לרשום את צמד המילים + האשטאג ?

        • עידן שלומן 27 ביוני 2013 בשעה 16:25

          מעיין, אי אפשר לקדם פוסטים בבלוג אלא סטטוסים בתוך פייסבוק.
          בתוך הסטטוס שאת כותבת בפייסבוק את מכניסה את ההאשטאג עם מילת המפתח שתרצי, לדוגמא #פייסבוק.

      שותף מוסמך של גוגל (Google)
      © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
      חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
      כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

      תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

      עדכונים בדואר אלקטרוני

      הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

      ×