כפי הנראה, במהלך יום שישי האחרון בוצע עדכון פייג' ראנק ויזואלי בסרגל הכלים של גוגל.
עדכון הפייג' ראנק האחרון בוצע במהלך חודש מאי 2012, נראה שגוגל מקפידים על החוקיות בה כל 3 חודשים מתעדכן ה – PR הנצפה בסרגל הכלים.
בנוסף, נראה שלרוב מקדמי האתרים (לפחות בישראל..) פשוט נמאס לבדוק את ה – PR שלהם, ולא ראיתי כמעט דיבורים על הנושא בקבוצות ובפורומים שאני חבר בהם – האם סוף סוף מקדמי האתרים הבינו ש – PR גבוה (ולהיפך) לא מעיד כמעט כלום על האתר ?, את התשובה לשאלה תקבלו בפעם הבאה שתעשו החלפת קישורים עם מקדם אחר :).
אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !
עידן,
ניסיתי להסביר את זה לכמה מן המקדמים שהחלפתי וניסיתי להחליף איתם קישורים, אמרתי שחשוב לי ה: מיקומים, הכח במג'סטיק (קישורים נכנסים) וכו' וגם קצת ה PR, אבל אחרים מתייחסים לזה ביתר חשיבות.
בכל זאת לא כל אתר מקבל PR גבוה, אז אולי יש לזה חשיבות כלשהי? למה גוגל נותנים את הדירוג הזה אם אין לו חשיבות?
זיו, אני חושב שיש ל – PR חשיבות כלשהי, אבל לא הייתי בונה רק עליו.
ברוב המקרים כאשר מקדמים מייחסים חשיבות ל – PR גבוה, הם עובדים על כמויות ופחות על בחירת קישורים בפינצטה.
לאחרונה, אני מעדיף לקבל קישורים מאתרים עם רלוונטיות (אפילו מעמודים חדשים לחלוטין, כתבתי על זה כבר בעבר..) לאתר שלי. כמובן שבישראל גם קישורים לא רלוונטים עובדים מצויין, אך באתרים שבאמת חשובים לי, אני מעדיף לשמור על איכות כלשהי (כמובן, שזה בא על חשבון זמן קידום ארוך יותר..).
תודה רבה על המידע, אבדוק מה מצב ה-PR של האתרים שלי. לא שמתי לב כל כך לעדכון.