לאחר תקופה ארוכה במיוחד, סוף סוף היה היום עדכון PR ויזואלי בסרגל הכלים של גוגל.
כיום, מדד ה – PR הוא כבר כמעט לא רלוונטי, אך למרות זאת הרבה מאוד מקדמים מתחילים ומנוסים מייחסים לו חשיבות רבה בעת קידום האתר.
באותו הקשר, גוגל הודיעו בעבר כי הם מעוניינים שלא נחשוב יותר על ה – PageRank כמדד לאיכות העמוד – כנראה שהם לעולם לא יצליחו להוציא את המדד הזה משלל המדדים שמקדמי האתרים בודקיפ.
דירוג PR גבוה טוב בעיקר לסוחרי קישורים, מחליפי קישורים ובעלי עסקים שלא מבינים ש – PR גבוה אינו מקנה דירוג גבוה בתוצאות החיפוש.
אז מה המצב אצלך, יש עליות או ירידות ?
כל הכבוד !!!
מדד זעיר ומסכן – חסר כל ערך קידומית שהעיק עליי בקידום במשך חצי שנה עם אתר חדש ואיכותי אך ללא PR
פשוט מדד מסכן !!
למרות שעדיין אנשים פונים אליך להחלפת קישורים עם הזכרת מדד הPR של האתרים והאם זה מראה על כדאיות העסקה.
כנראה כי אין דרך אחרת שניתן לבדוק בקלות ומהירות.
אני מסכים איתך לגמרי בנושא…
עניין ה- PR הויזואלי זה משהו שלעולם לא יעלם משלל המדדים שנבדקים על ידי מקדמי אתרים.
לעניות דעתי אומר בקול רם וברור כי אין שום השפעה של מדד ה- PR הויזואלי על מיקומים ודירוגים שונים בגוגל!!!