Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כמה תעבורה צריך אתר אינטרנט ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כמה תעבורה צריך אתר אינטרנט ?

כמה תעבורה צריך אתר אינטרנט ?

7 בפברואר 2011 סגור לתגובות על כמה תעבורה צריך אתר אינטרנט ? עידן שלומן

בשביל לדעת כמה תעבורה צורך אתר אינטרנט, קודם כל עליך לדעת מה זה נפח תעבורה ולמה צריך את זה ? – אם אתה לא יודע, אנא קרא את המאמר המקושר.

נפח התעבורה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לכל בעל אתר ולכן חברות אחסון אתרים רבות מציעות חבילות אחסון אשר מציעות נפח תעבורה גדול מאוד או במקרים קיצוניים ללא הגבלה בכלל.

כיצד לחשב נפח תעבורה לאתר תוכן, תדמית או מכירות ?

כל אתר אינטרנט דורש נפח תעבורה אחר, על מנת לחשב את נפח התעבורה אפשר להשתמש בנוסחה הבאה :

נפח תעבורה נדרש לאתר = כמות עמודים נצפים בממוצע X משקל עמוד בממוצע X כמות גולשים מידי יום בממוצע X ימים בחודש (30 ימים) X גורם ביטחון

כמות גולשים מידי יום בממוצע – כמות הגולשים החודשית באתר חלקי 30 ימים.
משקל עמוד בממוצע – משקל ב – KB או MB של עמוד ממוצע באתר, חשוב לחשב את המשקל בצירוף תמונות או קטעי וידאו.
כמות עמודים נצפים בממוצע – כמה עמודים צופה כל משתמש באתר, ניתן לקבל את המידע ישירות מתוכנת הסטטיסטיקות שלך.
גורם ביטחון – גורם ביטחון אשר מעניק ביטחון במקרים בהם ישנה קפיצה משמעותית בכמות הגולשים באתר, ניתן לקבוע את ערך המקדם כ – 1.5.

אם תכניס את הנתונים של האתר שלך לנוסחה הנ"ל, תוכל להגיע להערכה גסה על כמות התעבורה הנדרשת לאתרך.

כיצד לחשב נפח תעבורה לאתר המאפשר הורדת קבצים מאסיבית ?

החישוב של נפח התעבורה הדרוש לאתר זה זהה לחישוב שבוצע קודם לכן. ההבדל היחיד הוא שנכנס פרמטר נוסף המשקלל את גודל הקבצים. הנוסחה עכשיו תהיה כזו :

נפח תעבורה נדרש לאתר = [(כמות עמודים נצפים בממוצע X משקל עמוד בממוצע X כמות גולשים מידי יום בממוצע) + (כמות הורדות ממוצעת ביום X משקל כל קובץ בממוצע)] X ימים בחודש (30 ימים) X גורם ביטחון

משקל כל קובץ בממוצע –  משקל ממוצע של כל קובץ אשר מורד מהאתר (קבצים יכולים להיות קבצי PDF, סרטונים, RAR, ZIP וכדומה)
כמות הורדות ממוצעת ביום –  כמה פעמים מורד כל קובץ מהאתר בממוצע מידי יום.

למה צריך מקדם ביטחון בעת חישוב נפח התעבורה באתר ?

מקדם הביטחון מקפיץ את התעבורה באתר ב – 50%, הסיבה לכך היא שעליך לשמור את רשת ביטחון במידה ותהיה קפיצה משמעותית באתר בעקבות פרסום מאסיבי, קידום נקודתי על מילת מפתח כלשהי או פרסום של האתר בפורטלים ואתרי חדשות.

ככל שמקדם הביטחון שלך יהיה גבוה יותר, כך האתר יתפקד טוב יותר במקרים של קפיצה משמעותית בכניסות לאתר.  הנושא הזה חשוב מאוד במידה ואתה מנהל קמפיין קידום אתרים ממומן ברשת ומקבל בצורה פתאומית כניסות רבות לאתר שלא היתה עד כה.

לסיכום, כאשר אתה עומד בפני בחירת חברת אחסון אתרים באינטרנט, עליך לשים דגש רב על כמות התעבורה המסופקת לך. ככל שנפח התעבורה יהיה גדול יותר, האתר שלך יתפקד בצורה טובה יותר באינטרנט. כמובן שישנם עוד נתונים שעליך לשקול כמו מעבד ה- CPU, כמות הזיכרון שבשרת ועוד נתונים חשובים אחרים.

על מנת שתוכל למצוא את ספקי האחסון הטובים ביותר, הרכבנו רשימת  TOP10 אשר מכילה פסקי אחסון שאנחנו עובדים איתם באופן שוטף. בין החברות המובילות ניתן למצוא את HostGator (שעליה מאוחסן האתר שאתה גולש בו עכשיו), BlueHost, Fatcow, JustHost וחברות אחסון אחרות ברשת.

שיהיה בהצלחה, במידה ורכשת את אחת מחבילות האחסון נשמח אם תעדכן אותנו על ההתנסות שלך בתגובות ממש פה למטה.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • האם אתה מוכן לפינגווין הבא ?האם אתה מוכן לפינגווין הבא ?
  • למה מקדמי אתרים חייבים ללמוד בניית אתרים באינטרנט ?  למה מקדמי אתרים חייבים ללמוד בניית אתרים באינטרנט ?
  • שנה טובה, מתוקה ומוצלחתשנה טובה, מתוקה ומוצלחת
  • בניית קישורים לקידום אתרים – האם יש עוד מה לחדש בנושא?בניית קישורים לקידום אתרים – האם יש עוד מה לחדש בנושא?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×