הגדרת מילות מפתח שליליות הן ה-מפתח לקמפיין יעיל בגוגל אדוורדס

הגדרת מילות מפתח שליליות הן ה-מפתח לקמפיין יעיל בגוגל אדוורדס

בעלי עסקים רבים המפרסמים עצמם בגוגל לא מודעים לכך שהמודעות שלהם נחשפות גם בפני גולשים שהם לא היו רוצים כלקוחות!

קרא עוד ←
100 מיליון דולר ביממה מגוגל אדוורדס

100 מיליון דולר ביממה מגוגל אדוורדס

לפני מספר ימים גוגל פירסמה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של 2012. בדומה למקרים בעבר, גם הפעם גוגל הצליחה

קרא עוד ←
אתה בעל עסק בצפון או בדרום ? – גוגל ישראל לא סופרת אותך !

אתה בעל עסק בצפון או בדרום ? – גוגל ישראל לא סופרת אותך !

בשקט בשקט ובלי הצהרות מיוחדות, גוגל ישראל הרחיבה את חשיפת Google Places (תוצאות חיפוש מקומיות לעסקים) לשאילתות חיפוש רחבות במיוחד.

קרא עוד ←
רעידת אדמה בגוגל ישראל – בעל הבית השתגע !

רעידת אדמה בגוגל ישראל – בעל הבית השתגע !

ביום חמישי/שישי האחרון קרו לא מעט עדכונים בגוגל ישראל, אני מניח שכמעט ולא ניתן למצוא מקדמי אתרים או תחומים שלא

קרא עוד ←
עמוד הבית שלך גרוע (בהמרה) !  – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 3

עמוד הבית שלך גרוע (בהמרה) ! – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 3

לאחר שהבנו מהי הנעה לפעולה (CTA), הגיע הזמן להבין שעמוד הבית הוא לא עמוד נחיתה מתאים לתנועה שרק עכשיו קנינו

קרא עוד ←
מהי הנעה לפעולה (CTA)  ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2

מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2

לאחר שהצלחת להבין את המספרים שעומדים מאחורי האתר שלך, הגיע הזמן להבין איך גולשים מתקנוורטים ומה גורם להם לעשות זאת

קרא עוד ←
המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1

המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1

לאחרונה יוצא לי יותר ויותר ללמוד (וחשוב יותר להתנסות) בתחום המרתק של שיפור יחסי ההמרה באתר. הנושא מאוד רחב וכולל

קרא עוד ←
למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?

למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?

לפני כשבועיים, התחלתי לעבוד עם לקוח חדש, בעל חנות וירטואלית-טכנולוגית (חנות חדשה לגמרי) שמכילה הרבה מאוד מוצרים שונים, על פרויקט

קרא עוד ←
ערך מול מחיר – מה גורם לך, לי ולאחרים להגיב ?

ערך מול מחיר – מה גורם לך, לי ולאחרים להגיב ?

לאחרונה, פתחתי ל – Signup עמוד עסקי בפייסבוק בשביל לערוך איזה ניסוי קטן שחשבתי עליו. זה הזמן לציין שאם אתה

קרא עוד ←
מבצעי Black Friday 2012 –  הנחות של עד 60% בכל הספקים המובילים

מבצעי Black Friday 2012 – הנחות של עד 60% בכל הספקים המובילים

למי שלא מכיר את התאריך, מדובר ביום תחילת הקניות לחג המולד, מידי שנה כמעט כל חברה אמריקאית-בינלאומית מציעה הנחות משמעותיות

קרא עוד ←
סיכום כנס קידום אתרים הגדול ב – 22.11.12

סיכום כנס קידום אתרים הגדול ב – 22.11.12

ביום חמישי האחרון נערך כנס קידום האתרים שאורגן על ידי מרטין בוקסדורף, יעקב קרפך וחברים נוספים. הכנס כיוון לקהל יעד

קרא עוד ←
כנס קידום אתרים קהילתי ב – 22.11.12

כנס קידום אתרים קהילתי ב – 22.11.12

הכנס הכי קהילתי בישראל חוזר בפעם החמישית, הכנס מאורגן על ידי מרטין בוקסדורף, יעקב קרפך וחברים נוספים בקהילת הקידום המקומית.

קרא עוד ←
עד כמה גוגל מכירה אותי ?

עד כמה גוגל מכירה אותי ?

בעידן בו כולנו מחוברים לאינטרנט 24 שעות ביממה מהמחשב האישי, הנייד או הטאבלט, זה לא מפתיע שרמת הפרטיות שלנו בקרשים.

קרא עוד ←
כלי חדש להסרת קישורים (Disavow Links Tool) בכלי מנהלי האתרים של גוגל

כלי חדש להסרת קישורים (Disavow Links Tool) בכלי מנהלי האתרים של גוגל

אתמול גוגל שיחררה פצצה שהרבה מאוד בעלי אתרים חיכו לה, כלי חדש שעונה לשם Disavow Links Tool ומטרתו לאפשר לבעל

קרא עוד ←
7 דו"חות אנליטיקס לניתוח תנועת גולשים בחינם

7 דו"חות אנליטיקס לניתוח תנועת גולשים בחינם

אחד הדברים שאני אוהב במקצוע שלנו זה אפשרויות הניתוח המתקדמות כך שניתן להסיק מסקנות ולהגיב לאירועים שמתרחשים כמעט בזמן אמת.

קרא עוד ←