על פי נתונים אחרונים של חברת המחקר comScore, מנועי החיפוש בינג וגוגל מגדילים את נפח החיפוש שלהם בארה"ב במהלך דצמבר 2010. לעומת זאת, מנועי החיפוש יאהו, Ask ו – AOL חווים ירידה נוספת בנפח החיפוש.
אם נבחן את התוצאות נראה כי מנוע החיפוש גוגל עלה מאחוז שימוש של 66.2% ל – 66.6%, מדובר כאן בקפיצה משמעותית אשר מקרבת את גוגל לשליטה מוחלטת בשוק החיפוש האמריקאי עם יותר משני שליש מהשוק. מי שהיתה שותפה לעליות היא מיקרוסופט עם מנוע החיפוש בינג אשר בו השתמשו יותר מ – 12% מהשוק.
ללא ספק, הנפגעת העיקרית בחודש זה היא יאהו אשר הקטינה את נפח החיפוש שלה ב – 0.4%.