דיון מעניין בפורום של WebmasterWorld העלה את השאלה, מה חשוב יותר תגית Title אשר נמצאת בראש העמוד או קישורים נכנסים לעמוד זה ?
כולנו יודעים שטקסט ה – Anchor ( הטקסט שמהווה את הקישור ) משחק תפקיד משמעותי מאוד בתהליך קידום האתר. תיאורטית ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים עם מילת המפתח הרלוונטית, המיקום שלך בגוגל, בינג ויאהו יהיה גבוה יותר. אבל מה קורה אם רוב הקישורים שמפנים לעמוד שלך הם עם Anchor של "לחץ כאן!", "קרא עוד" וכדומה, האם קישורים אלה יעזרו לך להתקדם על הביטוי הנחשק ?
רוב מקדמי האתרים סבורים שכן וזאת מכיוון שרלוונטיות העמוד המקשר והמקושר מזוהה על ידי מנועי החיפוש, מה אתה חושב ?
זה כמו לשאול מה יותר חשוב תוכן עם צפיפות מילות מפתח נכונה או קישואים יוצאים למקורות מידע רלוונטיים ?
התשובה היחידה שיכולה להיות אמיתית וכנראה נכונה, היא השילוב של כל הפרמטרים הבצורה נכונה ביחס לתחרות, לביטוי ולתחום.. ולא רק שני הפרמטרים הללו, קשה לבודד משתנים גם ככה אז להעניק להם משקל נע מתחום לתחום וכנראה שרק שילוב נכון של השניים האלה עם המאתיים האחרים יניבו אפקטיביות אופטמאלית
החיבור בין קישור בעל ביטוי המופיע גם בטייטל הם המתכון להצלחה.