Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?

כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?

9 בינואר 2011 סגור לתגובות על כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ? עידן שלומן

אינדוקס סמנטי (Semantic Indexing) זה לא סוד שגוגל, יאהו ואפילו בינג מיישמים טכניקות שונות לדירוג רלוונטיות העמודים באתר שלך. כיום, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא Semantic Indexing (אינדוקס סמנטי או מפתוח סמנטי), מה זה וכיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש של האתר תוכל לקרוא במאמר הבא.

מה זה אינדוקס סמנטי (Latent Semantic Indexing) ?

Semantic Indexing היא טכניקה אשר מאפשרת למנועי החיפוש לקשר בין מילים מסויימות לרעיון בודד. למשל, אם אנחנו כותבים מאמר על קידום אתרים, סביר להניח שהמאמר יכיל מילות מפתח רלוונטיות כמו קישורים, דירוג, גוגל, אינטרנט וכדומה.

איך מנועי החיפוש מצליחים לקשר בין מילות המפתח השונות ?

הסוד המרכזי הוא בנפח הסריקה והאינדוקס של מנועי החיפוש. מנועי החיפוש הגדולים מכילים מיליארדי עמודים באינדקס שלהם, בקרגע שהם מזהים ביטויים שמופיעים בתדירות גבוהה באותם עמודים הם מסיקים מכך שהביטויים רלוונטים בתחום זה.

כתוצאה מכך, ביטויים אשר מכילים מילים שמופיעים בצמידות למילים אחרות ( למשל, קידום אתרים ) הן בעלי קשר חזק יותר מביטויים אחרים.

כיצד אינדוקס סמנטי (Semantic Indexing) משפיע על תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ?

אם אתה מעוניין להופיע בדירוגים גבוהים, טבעיים ומשפיעים אתה חייב להציג למנוע החיפוש שהאתר רלוונטי לתחום בו הוא עוסק, השיטות שבהן אתה יכול לעשות זאת הן :

  • מבנה היררכי – היררכיה נכונה של האתר הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום. עליך לקחת את התחום המרכזי ולפתח אותו למספר תתי תחומים אשר ישפיעו בצורה ישירה על מבנה האתר, גם את תתי התחומים ניתן לחלק לתתי תחומים נוספים ובצורה זו למקד את התוכן, מילות המפתח והביטויים המקודמים באתר.
  • כתיבת תוכן – כתיבה נכונה של התוכן על ידי מקדם אתרים מקצועי יכולה למקם בצורה טבעית את עמודי התוכן במיקומים גבוהים על מגוון ביטוי Long Tail (זנב ארוך).
  • קישורים רלוונטים – השגת קישורים רלוונטים לנושא העמוד המקודם טובים יותר מהשגת קישורים לא רלוונטים לתחום. על מנת להשיג קישורים מסוג זה ניתן להפיץ תוכן רלוונטי באתרים שמאפשרים זאת, להיות פעיל בפורומים מקצועיים או לבנות אתרי תמיכה אשר מקשרים לאתר הראשי.

לסיכום, קידום אתרים דורש ידע, ניסיון ומקצועיות רבה. לצערנו, רוב מקדמי האתרים לא עוקבים אחרי השינויים האחרונים במנועי החיפוש ועוסקים כל היום באיסוף קישורים חדשים לאתר. פעולה שבטווח הקצר אכן עובדת אך בטווח הארוך תתגלה כחסרת חשיבות. בסופו של דבר, מנועי החיפוש מעוניינים להציג תוצאות רלוונטיות, נכונות ואמיתיות כך שרק אתרים אשר יקפידו על איכות גבוהה יוכלו להופיע במיקומים הראשונים.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • מה משפיע יותר בקידום אתרים – תגית Title או קישורים ?  מה משפיע יותר בקידום אתרים – תגית Title או קישורים ?
  • קידום אתרים בגוגל ישראל זו בדיחה ( לא מצחיקה..)קידום אתרים בגוגל ישראל זו בדיחה ( לא מצחיקה..)
  • כובעים לבניםכובעים לבנים
  • בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך? בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×