Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
יש לך כבר קמפיין גוגל לחגים ? – 7 טיפים לפרסום בתקופת החגים
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » יש לך כבר קמפיין גוגל לחגים ? – 7 טיפים לפרסום בתקופת החגים

יש לך כבר קמפיין גוגל לחגים ? – 7 טיפים לפרסום בתקופת החגים

11 באוגוסט 2013 סגור לתגובות על יש לך כבר קמפיין גוגל לחגים ? – 7 טיפים לפרסום בתקופת החגים עידן שלומן

כעת, אנחנו נמצאים בשיא עונת המלפפונים ואוטוטו מתחילה תקופת החגים שעבור חלק מהעסקים מהווה תקופה לחוצה, מבורכת ופעילה במיוחד.

אם אתה מפרסם בגוגל בצורה שוטפת או שוקל לערוך קמפיין פרסומי מיוחד לתקופת החגים – מומלץ להתחיל ולעשות התאמות קטנות, מאמר זה יתן לך מספר טיפים בנושא.

7 טיפים לפרסום בגוגל בתקופת החגים

קמפיין גוגל לחגיםאם אתה פועל בתחומים כמו תיירות פנים/חוץ, אטרקציות, פרחים, ספרים, מתנות וכדומה הנה 7 טיפים שיעזרו לך לעבור את תקופת החגים עם קמפיין מנצח, אפקטיבי וממוקד :

  1. יצירת מסע פרסום חדש – צור מסע פרסום חדש אשר יכיל קבוצות מודעות הקשורות לתקופת החגים בלבד (כמובן, מומלץ להימנע ממילות מפתח שכבר נמצאות במסעות פרסום אחרים), בצורה זו תוכל לבדוק את ביצועי הקמפיין בצורה מלאה, ללא השפעות שונות.
  2. מילות מפתח – תחת מסע הפרסום החדש שיצרת, הכנס מילות מפתח אשר רלוונטיות לרוח החג ולתחום שלך. למשל, עבור תחום התיירות, אפשר להשתמש בביטויים כמו "חופשה בראש השנה", "מלון לראש השנה", "מלון במבצע לראש השנה" – כמובן, שמומלץ להשתמש בהתאמה מדוייקת/לביטוי או בהתאמה רחבה עם מגוון רחב של מילות מפתח שליליות.
  3. מודעות – עבור כל ביטוי או קבוצת ביטויים, מומלץ ליצור מודעות אשר מדגישות את ההטבה או ההנחה שניתנת ברוח החג. מחקרים קודמים מראים שמחפשים נוטים להקליק על מודעות הקשורות למבצעים לחג מאשר למודעות כלליות אשר מופיעות בכל ימות השנה.
  4. תוספות של מודעות – מומלץ לעדכן את ה – SiteLinks כך שיציגו עמודי נחיתה מותאמים לחג, קטגוריות מוצרים מובילות או עמודי מבצעים עדכניים לחג (בסגנון, קנה 2 קבל 3). כמו כן, מומלץ להכניס את תוסף המיקום (אשר מציג את כתובת העסק) ואת תוסף השיחות (אשר מציג את טלפון העסק).
  5. שימוש בשיווק מחדש (Remarketing) – במידה ואתה עדיין לא משתמש בטכניקת השיווק מחדש, דווקא בתקופת החגים מומלץ לשקול את הנושא להציג מודעות ללקוחות שגלשו באתרך אבל לא ביצעו רכישה בפועל. על ידי שימוש בטכניקה זו, תוכל לתת לגולש את ההרגשה שהמודעה עוקבת אחריו בכל אתר שמשתייך לרשת התוכן של גוגל.
  6. שיווק סלולרי – כ – 61% מצרכנים משתמשים בסלולרי להשוואת מחירים כאשר הם נמצאים בתוך חנות כלשהי, כ – 75% מהם משתמשים בו לאימות מאפייני המוצר/הרכישה. נתונים אלה, לא מאפשרים לך להתעלם מהתופעה ומומלץ להתאים עבור צרכנים אלה, מודעות אשר ימשכו אותם אליך ולא אל המתחרים.
  7. נתוני עבר – במידה ויש לך נתונים סטטיסטיים משנה קודמת (או אפילו נתונים קיימים על ביצועי המודעות שלך), תוכל לנתח את הנתונים ולהסיק מהן מילות המפתח והמודעות שמביאות לך הכי הרבה לקוחות בתקופת החגים.

אם עדיין אין לך קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס, אתה מוזמן ליצור עימנו קשר ונשמח לעזור לך בביצוע מחקר המילים, ניסוח המודעות, יצירת עמודי הנחיתה וביצוע ההגדרות בקמפיין בצורה מקצועית.

במידה ואתה מעוניין להתחיל בצורה עצמאית, אנחנו נשמח לתת לך במתנה שובר התחלתי לפרסום בגוגל על סך 300 ₪ בחינם – כל מה שאתה צריך לעשות זה למלא את פרטיך ונשלח אליך קוד שובר, השובר ניתן בהתאם להנחיות גוגל לחשבונות חדשים ולתושבי ישראל.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כנס קידום אתרים 2011 של מרטין בוקסדורףכנס קידום אתרים 2011 של מרטין בוקסדורף
  • דפדפן פיירפוקס עקף את אינטרנט אקספלורר באירופה דפדפן פיירפוקס עקף את אינטרנט אקספלורר באירופה
  • AlltheWeb ז"ל – סופו של מנוע חיפושAlltheWeb ז"ל – סופו של מנוע חיפוש
  • מהי הנעה לפעולה (CTA)  ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×