כעת, אנחנו נמצאים בשיא עונת המלפפונים ואוטוטו מתחילה תקופת החגים שעבור חלק מהעסקים מהווה תקופה לחוצה, מבורכת ופעילה במיוחד.
אם אתה מפרסם בגוגל בצורה שוטפת או שוקל לערוך קמפיין פרסומי מיוחד לתקופת החגים – מומלץ להתחיל ולעשות התאמות קטנות, מאמר זה יתן לך מספר טיפים בנושא.
7 טיפים לפרסום בגוגל בתקופת החגים
אם אתה פועל בתחומים כמו תיירות פנים/חוץ, אטרקציות, פרחים, ספרים, מתנות וכדומה הנה 7 טיפים שיעזרו לך לעבור את תקופת החגים עם קמפיין מנצח, אפקטיבי וממוקד :
- יצירת מסע פרסום חדש – צור מסע פרסום חדש אשר יכיל קבוצות מודעות הקשורות לתקופת החגים בלבד (כמובן, מומלץ להימנע ממילות מפתח שכבר נמצאות במסעות פרסום אחרים), בצורה זו תוכל לבדוק את ביצועי הקמפיין בצורה מלאה, ללא השפעות שונות.
- מילות מפתח – תחת מסע הפרסום החדש שיצרת, הכנס מילות מפתח אשר רלוונטיות לרוח החג ולתחום שלך. למשל, עבור תחום התיירות, אפשר להשתמש בביטויים כמו "חופשה בראש השנה", "מלון לראש השנה", "מלון במבצע לראש השנה" – כמובן, שמומלץ להשתמש בהתאמה מדוייקת/לביטוי או בהתאמה רחבה עם מגוון רחב של מילות מפתח שליליות.
- מודעות – עבור כל ביטוי או קבוצת ביטויים, מומלץ ליצור מודעות אשר מדגישות את ההטבה או ההנחה שניתנת ברוח החג. מחקרים קודמים מראים שמחפשים נוטים להקליק על מודעות הקשורות למבצעים לחג מאשר למודעות כלליות אשר מופיעות בכל ימות השנה.
- תוספות של מודעות – מומלץ לעדכן את ה – SiteLinks כך שיציגו עמודי נחיתה מותאמים לחג, קטגוריות מוצרים מובילות או עמודי מבצעים עדכניים לחג (בסגנון, קנה 2 קבל 3). כמו כן, מומלץ להכניס את תוסף המיקום (אשר מציג את כתובת העסק) ואת תוסף השיחות (אשר מציג את טלפון העסק).
- שימוש בשיווק מחדש (Remarketing) – במידה ואתה עדיין לא משתמש בטכניקת השיווק מחדש, דווקא בתקופת החגים מומלץ לשקול את הנושא להציג מודעות ללקוחות שגלשו באתרך אבל לא ביצעו רכישה בפועל. על ידי שימוש בטכניקה זו, תוכל לתת לגולש את ההרגשה שהמודעה עוקבת אחריו בכל אתר שמשתייך לרשת התוכן של גוגל.
- שיווק סלולרי – כ – 61% מצרכנים משתמשים בסלולרי להשוואת מחירים כאשר הם נמצאים בתוך חנות כלשהי, כ – 75% מהם משתמשים בו לאימות מאפייני המוצר/הרכישה. נתונים אלה, לא מאפשרים לך להתעלם מהתופעה ומומלץ להתאים עבור צרכנים אלה, מודעות אשר ימשכו אותם אליך ולא אל המתחרים.
- נתוני עבר – במידה ויש לך נתונים סטטיסטיים משנה קודמת (או אפילו נתונים קיימים על ביצועי המודעות שלך), תוכל לנתח את הנתונים ולהסיק מהן מילות המפתח והמודעות שמביאות לך הכי הרבה לקוחות בתקופת החגים.
אם עדיין אין לך קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס, אתה מוזמן ליצור עימנו קשר ונשמח לעזור לך בביצוע מחקר המילים, ניסוח המודעות, יצירת עמודי הנחיתה וביצוע ההגדרות בקמפיין בצורה מקצועית.
במידה ואתה מעוניין להתחיל בצורה עצמאית, אנחנו נשמח לתת לך במתנה שובר התחלתי לפרסום בגוגל על סך 300 ₪ בחינם – כל מה שאתה צריך לעשות זה למלא את פרטיך ונשלח אליך קוד שובר, השובר ניתן בהתאם להנחיות גוגל לחשבונות חדשים ולתושבי ישראל.
כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.