Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
למה עסקים קטנים יכולים (לפעמים) לנצח מותגים גדולים ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » למה עסקים קטנים יכולים (לפעמים) לנצח מותגים גדולים ?

למה עסקים קטנים יכולים (לפעמים) לנצח מותגים גדולים ?

22 ביולי 2013 4 תגובות עידן שלומן

בשבוע שעבר, אנידור חקק פירסם כתבה ב – Feeder שפונה לבעלי עסקים קטנים ברשת ואומרת להם שבתכל'ס אין להם יותר מידי סיכויים מול הגדולים. הסיבה לכך היא שהיום המיקום בגוגל נקבע יותר ויותר על פי התקציב, הידע והניסיון שהמקדם מביא איתו.

הנקודות שאנידור פרסם במאמר הנ"ל, נלקחו בין היתר ממפגש מקדמים שנערך לאחרונה ב – Hangout Google. בגדול, אני מסכים עם אנידור ועם הנכתב במאמר, אך לפעמים (רק לפעמים, לא תמיד..) עסקים קטנים יכולים לנצח את הגדולים הודות ל – 3 מעלות שהם עדיין לא איבדו כמו המותגים הגדולים.

תשוקה להצלחה

במקום לעסוק במספרים או מאזנים, לרוב בעלי העסקים העסקים ישנה רמת התחייבות, תשוקה והתמדה אשר ברוב המקרים נמצאת ברמה אחת ויותר מעל המותגים הגדולים.

תשוקה זו מאפשרת לאותם בעלי עסקים לדחוף כל הזמן את העסק שלהם קדימה ולאפשר לו לצמוח גם באינטרנט.

מהירות בקידום אתריםמהירות תגובה

כשאתה קטן, אתה יכול לעשות שינויים, החלטות ובחירות בצורה מהירה הרבה יותר מכל מותג ברשת. אין צורך לבצע אינספור פגישות תכנון, סינכרון עם מחלקות X או Y ולאשר את התהליך מול 5 מנהלים שונים – כל תהליך קבלת ההחלטות הוא קצר, מהיר ואפקטיבי הרבה יותר.

ניתן לראות את התופעה כאשר ישנו טרנד כלשהו, ברוב המקרים תוכל לראות רק בעלי עסקים קטנים אשר מגיבים ומאמצים אותו – מותגים וחברות גדולות יכולות לאמץ אותו גם כן, אבל זה יקרה בשלב מאוחר הרבה יותר.

שליטה מרבית

עסקים קטנים אשר מורכבים מאדם אחד או מספר מצומצם של עובדים, יכולים לשלוט בצורה מרבית בהחלטות ובעיקר בתקלות שקורות בדרך…

כאשר ישנן מספר מחלקות לכל מחלקה יש אינטרס שונה מבחינה עיצובית, תכנותית ושיווקית – כאשר מדובר באדם בודד או צוות מצומצם האינטרסים והמטרות הן זהות כמעט לחלוטין.

לסיכום, לא תמיד עסקים קטנים מפסידים לגדולים מהם – אפשר לנצח בגוגל עם הרבה לב, התמדה וקבלת החלטות טובות. נכון להיום, ידע הוא אחד התחומים היחידים שבעלי עסקים קטנים יכולים לנצח בו את הגדולים יחסית בקלות. לא קשה למצוא, מותגים שמחזיקים מחלקות יח"צ שלא עוזרות לבנות קישור אחד, מעצבים שבונים אתרים יפים בפלאש במקום אתרים שימושיים, נסרקים ומדורגים וקופירייטרים שלא משתמשים במחקר מילים בשביל להבין מה הגולשים מחפשים.. – לאט לאט הפער הזה מצטמצם ולכן מומלץ לנצל אותו כבר עכשיו.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • האם גם לך נמאס לפרסם בגוגל אדוורדס ? האם גם לך נמאס לפרסם בגוגל אדוורדס ?
  • פרסום מחדש של תוכן קייםפרסום מחדש של תוכן קיים
  • איפה הגולשים לוחצים בקרוסלת הידע של גוגל ? – מחקר ראשוני בצירוף מפות חום איפה הגולשים לוחצים בקרוסלת הידע של גוגל ? – מחקר ראשוני בצירוף מפות חום
  • האם הרווחים מתוכנית גוגל אדסנס עומדים לרדת לשפל חדש בשנת 2011 ?   האם הרווחים מתוכנית גוגל אדסנס עומדים לרדת לשפל חדש בשנת 2011 ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    4 תגובות

    1. אופיר 23 ביולי 2013 בשעה 20:27

      אני מסכים עם מה שאתה כותב כאן
      ובכל זאת,
      בסופו של יום
      אתר רהיטים, עם תקציב של 3 אלף בחודש,
      בחיים לא יעקוף את איקאה בשום מילת מפתח (בהנחה שבאמת איקאה מעוניינים לקדם את המילת מפתח הזאת)

      יותר מזה:
      כל העניין של הרצון הטוב של בעל העסק, מהירות תגובה וכו'
      פחות רלוונטי
      כי אם אני מותג, ומקבל קישורים ממלאאא אתרי סמכות
      בזה נגמר העניין…

      • עידן שלומן 24 ביולי 2013 בשעה 16:55

        אופיר, ברור שרק רצון טוב לא תורם לשום דבר.

        בחלק מהמקרים, רצון טוב תורם למוטיבציה רבה ואז בהחלט ניתן לעקוף מתחרים שהם מותגים. לראיה לא בכל ביטוי המותגים נמצאים וניתן לראות גם אתרים של עסקים קטנים הרבה יותר.

        ברור שבעלי עסקים קטנים מתחילים בנקודה טובה יותר את התחרות, אך כמו שציינתי גם להם יש את היתרונות שלהם – הם רק צריכים לנצל את זה לטובתם.

    2. שוקי מן 24 ביולי 2013 בשעה 7:04

      ממליץ לך להגדיר בהגדרות של הוורפרדס שיציג את כל הפוסט בפיד.

      כיום אני מקבל רק את התקציר וזה דיי מעצבן. הרבה יוצר נוח לקרוא את הכל במייל

      • עידן שלומן 24 ביולי 2013 בשעה 16:56

        שוקי, האמת שאני לא מפרסם את הפוסטים המלאים מחשש ל – Scraping, האם יש לך ניסיון בהגנה או טיפים כלשהם לקטע הזה ?

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×