Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס

מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס

14 ביולי 2013 תגובה אחת עידן שלומן

החל מה – 22 ביולי 2013, גוגל תחל לשדרג את כל מסעות הפרסום באופן אוטומטי למסעות פרסום משופרים (AdWords Enhanced Campaigns). מאמר זה יסקור את התכונות, השימושים והכלים שתוכל לקבל באמצעות שימוש במסעות פרסום משופרים בגוגל.

מהם מסעות פרסום משופרים ?

מסעות פרסום משופרים בגוגל
ישנם 3 יתרונות מרכזיים למעבר למסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס :

  • ניהול חכם של הצעות המחיר לקליק – מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס מאפשרים לך לנהל את הצעות המחיר לקליק (ה – Bid שניתן לכל ביטוי) במגוון רחב של מכשירים, מיקומים ושעות במהלך היום. במקום ליצור קמפיינים לכל מכשיר (מחשב שולחני/טלפונים סלולריים/טאבלטים), מיקום או טווח שעות תוכל לנהל את הכל באמצעות מסע פרסום יחיד. בעלי קמפיינים קטנים, לא ירגישו כל כך בהבדל אך כאשר מנהלים קמפיינים גדולים זה מתבטא בחיסכון עצום של זמן בניהול והאופטימיזציה השוטפת של הקמפיין.
  • התאמה לדפוסי התנהגות הגולשים – מסעות פרסום משופרים משפיעים על ה-  SiteLinks ומספרי הטלפון שמוצגים לגולש בהתאם להקשר של החיפוש ויכולות המכשיר של המחפש – בצורה זו אנחנו יכולים להתאים את הקמפיינים המוצגים לדפוסי ההתנהגות של הגולשים ובצורה זו לתת לגולשים חוויה טובה יותר.
  • דו"חות מתקדמים – כמובן שכל מסעות הפרסום מגובים בדו"חות מתקדמים אשר מאפשרים לקבל מידע על סוגי ההמרות השונים.

למידע נוסף על מסעות פרסום משופרים, מומלץ לצפות בסרטון התדמית שגוגל שיחררו על הנושא :

כמו כן, גוגל הפיצו לשותפים עסקיים מדריך מקוון אשר מאפשר לך לקבל טיפים לקביעת סדרי עדיפות, לצפות בשיטות מומלצות להגדרת הצעות מחיר ולקרוא סיפורי הצלחה של מספר מפרסמים.

כיצד השינוי מתבטא בקרב קהילת ה – SEM ?

השינוי הנוכחי התקבל בקהילות המקצועיות ברגשות מעורבים. חלק מהמשתמשים טוענים שאכן ניהול הקמפיין הופך לקל יותר (אין צורך לנהל מספר רב של קמפיינים, אלא רק קמפיין אחד) ולכן השינוי מבורך.

לעומתם, חלק מהמשתמשים טוענים שהמעבר למסעות פרסום משותפים רק יגדיל את רווחי גוגל ולכן היא מחייבת את כולם לעבור ולהשתמש בהן (למרות שהם לא רוצים בכך ורגילים לשיטה בה מתפעלים את מסעות הפרסום הנוכחיים).

לסיכום, במידה ואתה מפרסם בגוגל אדוורדס מומלץ להשקיע מעט זמן בקריאת המדריך הנ"ל והבנתו על מנת להקים מחדש או למזג את הקמפיינים שלך. חשוב לזכור שהשינוי לא נמנע וכתוצאה מכך מומלץ לערוך את הקמפיינים כבר היום.

אם עדיין לא התחלת לפרסם בגוגל אדוורדס, אני מזמין אותך למלא את פרטיך ולקבל שובר פרסום בשווי 300 ש"ח בחינם (בהתאם לכללי השימוש של גוגל), לחץ כאן לקבלת פרטים נוספים על קבלת השובר.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • גוגל PRעדכון PageRank בסרגל הכלים של גוגל – מרץ 2011
  • גוגל אנליטיקס גירסה 5 – הצצה ראשוניתגוגל אנליטיקס גירסה 5 – הצצה ראשונית
  • בית המשפט : גוגל חייבת לשתף את המפרסמים במידע הנוגע לפרסום גוגל אדסנס לדומיינים בחניהבית המשפט : גוגל חייבת לשתף את המפרסמים במידע הנוגע לפרסום גוגל אדסנס לדומיינים בחניה
  • איך לבצע מעקב אחר הורדת קבצים (PDF, Mp3 וכדומה) בגוגל אנליטיקס ?איך לבצע מעקב אחר הורדת קבצים (PDF, Mp3 וכדומה) בגוגל אנליטיקס ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    תגובה אחת

    1. עמית מלכי 14 ביולי 2013 בשעה 16:33

      התחלתי ללמוד את השינויים ונכון לעכשיו זה נראה איום ונורא
      אך שנתרגל בטח לא נבין איך לא עשו את זה קודם.
      סיכמת את הדברים בצורה מעולה

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×