החל מה – 22 ביולי 2013, גוגל תחל לשדרג את כל מסעות הפרסום באופן אוטומטי למסעות פרסום משופרים (AdWords Enhanced Campaigns). מאמר זה יסקור את התכונות, השימושים והכלים שתוכל לקבל באמצעות שימוש במסעות פרסום משופרים בגוגל.
מהם מסעות פרסום משופרים ?
ישנם 3 יתרונות מרכזיים למעבר למסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס :
- ניהול חכם של הצעות המחיר לקליק – מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס מאפשרים לך לנהל את הצעות המחיר לקליק (ה – Bid שניתן לכל ביטוי) במגוון רחב של מכשירים, מיקומים ושעות במהלך היום. במקום ליצור קמפיינים לכל מכשיר (מחשב שולחני/טלפונים סלולריים/טאבלטים), מיקום או טווח שעות תוכל לנהל את הכל באמצעות מסע פרסום יחיד. בעלי קמפיינים קטנים, לא ירגישו כל כך בהבדל אך כאשר מנהלים קמפיינים גדולים זה מתבטא בחיסכון עצום של זמן בניהול והאופטימיזציה השוטפת של הקמפיין.
- התאמה לדפוסי התנהגות הגולשים – מסעות פרסום משופרים משפיעים על ה- SiteLinks ומספרי הטלפון שמוצגים לגולש בהתאם להקשר של החיפוש ויכולות המכשיר של המחפש – בצורה זו אנחנו יכולים להתאים את הקמפיינים המוצגים לדפוסי ההתנהגות של הגולשים ובצורה זו לתת לגולשים חוויה טובה יותר.
- דו"חות מתקדמים – כמובן שכל מסעות הפרסום מגובים בדו"חות מתקדמים אשר מאפשרים לקבל מידע על סוגי ההמרות השונים.
למידע נוסף על מסעות פרסום משופרים, מומלץ לצפות בסרטון התדמית שגוגל שיחררו על הנושא :
כמו כן, גוגל הפיצו לשותפים עסקיים מדריך מקוון אשר מאפשר לך לקבל טיפים לקביעת סדרי עדיפות, לצפות בשיטות מומלצות להגדרת הצעות מחיר ולקרוא סיפורי הצלחה של מספר מפרסמים.
כיצד השינוי מתבטא בקרב קהילת ה – SEM ?
השינוי הנוכחי התקבל בקהילות המקצועיות ברגשות מעורבים. חלק מהמשתמשים טוענים שאכן ניהול הקמפיין הופך לקל יותר (אין צורך לנהל מספר רב של קמפיינים, אלא רק קמפיין אחד) ולכן השינוי מבורך.
לעומתם, חלק מהמשתמשים טוענים שהמעבר למסעות פרסום משותפים רק יגדיל את רווחי גוגל ולכן היא מחייבת את כולם לעבור ולהשתמש בהן (למרות שהם לא רוצים בכך ורגילים לשיטה בה מתפעלים את מסעות הפרסום הנוכחיים).
לסיכום, במידה ואתה מפרסם בגוגל אדוורדס מומלץ להשקיע מעט זמן בקריאת המדריך הנ"ל והבנתו על מנת להקים מחדש או למזג את הקמפיינים שלך. חשוב לזכור שהשינוי לא נמנע וכתוצאה מכך מומלץ לערוך את הקמפיינים כבר היום.
אם עדיין לא התחלת לפרסם בגוגל אדוורדס, אני מזמין אותך למלא את פרטיך ולקבל שובר פרסום בשווי 300 ש"ח בחינם (בהתאם לכללי השימוש של גוגל), לחץ כאן לקבלת פרטים נוספים על קבלת השובר.
כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.
התחלתי ללמוד את השינויים ונכון לעכשיו זה נראה איום ונורא
אך שנתרגל בטח לא נבין איך לא עשו את זה קודם.
סיכמת את הדברים בצורה מעולה