Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?

פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?

20 באוגוסט 2001 סגור לתגובות על פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ? עידן שלומן

באנרים נחשבים על ידי כמה אנשי שיווק באינטרנט כמדיום ממנו נוטים הגולשים להתעלם ולכן השימוש בהם הוא חסר תועלת. סטיב גיבס מאתר האינטרנט CashCreators פורס בעיתון המקוון InternetDay כמה סודות אשר יסייעו ליצור באנרים חזקים ומושכים המסוגלים למשוך אחוזי הקלקה (CTR) גבוהים במיוחד :

  1. דע במדוייק מיהו קהל המטרה שלך. הצג את הבאנר שלך רק באתרי אינטרנט בעלי תוכן המעניין את קהל המטרה שהוגדר. באתרים או בדפים ספציפיים בתוך אתרים בהם נמצא קהל המטרה שלך, סיכוי ההקלקה על הבאנר הופך להיות גבוה יותר.
  2. הכר בזאת כי מטרת הבאנר שלך היא אינה להציג את התקציב הגדול שלך או את היכולת האמנותית של יוצריו. באנרים נכשלים בדרך כלל בעיקר משום שהם כולם נראים דומים מאוד אחד לשני ולכן, הגולשים פשוט למדו להתעלם מהם. יש להפוך את הבאנרים למודעה מסווגת אשר תמשוך קליקים, למשל על ידי הכללת תיבת גלילה על הבאנר המאפשרת לגולש לצפות בתכנים שמאחורי הבאנר ללא צורך ללחוץ עליו.
  3. אבן כי נוסחת משיכת תשומת הלב, העניין, התשוקה וההנעה לפעולה בפרסום חייבת לפעול גם כאשר מעצבים באנרים. רוב הבאנרים נכשלים פשוט מפני שבוני הבאנר אינם מבינים את הנוסחה לפרסום מנצח. וודא כי המסר על הבאנר שלך יתפוס את תשומת ליבו של הגולש, ייצור אצלו עניין במה שיש לך להציע, יגביר את התשוקה ולאחר שתגרום להם להיות סקרנים מאוד, הבא אותם ללחוץ על הבאנר.
  4. צור עניין באתר האינטרנט שלך. זהה רצון או צורך של קהל המטרה שלך וגרום להם להבין כי ניתן לספק את רצונם או את הצורך שלהם רק באמצעות כניסה לאתר האינטרנט שלך. לדוגמא: אם יש לך אתר בו משחקים גולף, כתוב מסר כמו: "רוצה לשפר את מכת הגולף שלך? אין צורך לבזבז אלפי דולרים ברכישת ציוד גולף! הקלק כאן וגלה מה אינך מבצע כיאות!"
  5. תנועה היא הכרח ליצירת אחוז הקלקה גבוה יותר. תנועה תמיד מושכת את תשומת הלב של הגולשים, לכן השתמש בה! עם זאת, וודא כי התנועה אינה מפריעה לקרוא את המסר שרשום בבאנר.
  6. השתמש בצורות לא שגרתיות. לדוגמא: גודלם של באנרים הוא בדרך כלל 468×60. ניתן להשתמש בחלק קטן יותר של הבאנר על מנת לעצב אותו בצורה שונה ומיוחדת ושאינה מלבנית. באנרים כאלה ימשכו תמיד יותר תשומת לב לעומת הבאנרים הרגילים.
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנטכל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט
  • תשלום לפי לחיצהתשלום לפי לחיצה
  • בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך? בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך?
  • גוגל אנליטיקס גירסה 5 – הצצה ראשוניתגוגל אנליטיקס גירסה 5 – הצצה ראשונית
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×