באנרים נחשבים על ידי כמה אנשי שיווק באינטרנט כמדיום ממנו נוטים הגולשים להתעלם ולכן השימוש בהם הוא חסר תועלת. סטיב גיבס מאתר האינטרנט CashCreators פורס בעיתון המקוון InternetDay כמה סודות אשר יסייעו ליצור באנרים חזקים ומושכים המסוגלים למשוך אחוזי הקלקה (CTR) גבוהים במיוחד :
- דע במדוייק מיהו קהל המטרה שלך. הצג את הבאנר שלך רק באתרי אינטרנט בעלי תוכן המעניין את קהל המטרה שהוגדר. באתרים או בדפים ספציפיים בתוך אתרים בהם נמצא קהל המטרה שלך, סיכוי ההקלקה על הבאנר הופך להיות גבוה יותר.
- הכר בזאת כי מטרת הבאנר שלך היא אינה להציג את התקציב הגדול שלך או את היכולת האמנותית של יוצריו. באנרים נכשלים בדרך כלל בעיקר משום שהם כולם נראים דומים מאוד אחד לשני ולכן, הגולשים פשוט למדו להתעלם מהם. יש להפוך את הבאנרים למודעה מסווגת אשר תמשוך קליקים, למשל על ידי הכללת תיבת גלילה על הבאנר המאפשרת לגולש לצפות בתכנים שמאחורי הבאנר ללא צורך ללחוץ עליו.
- אבן כי נוסחת משיכת תשומת הלב, העניין, התשוקה וההנעה לפעולה בפרסום חייבת לפעול גם כאשר מעצבים באנרים. רוב הבאנרים נכשלים פשוט מפני שבוני הבאנר אינם מבינים את הנוסחה לפרסום מנצח. וודא כי המסר על הבאנר שלך יתפוס את תשומת ליבו של הגולש, ייצור אצלו עניין במה שיש לך להציע, יגביר את התשוקה ולאחר שתגרום להם להיות סקרנים מאוד, הבא אותם ללחוץ על הבאנר.
- צור עניין באתר האינטרנט שלך. זהה רצון או צורך של קהל המטרה שלך וגרום להם להבין כי ניתן לספק את רצונם או את הצורך שלהם רק באמצעות כניסה לאתר האינטרנט שלך. לדוגמא: אם יש לך אתר בו משחקים גולף, כתוב מסר כמו: "רוצה לשפר את מכת הגולף שלך? אין צורך לבזבז אלפי דולרים ברכישת ציוד גולף! הקלק כאן וגלה מה אינך מבצע כיאות!"
- תנועה היא הכרח ליצירת אחוז הקלקה גבוה יותר. תנועה תמיד מושכת את תשומת הלב של הגולשים, לכן השתמש בה! עם זאת, וודא כי התנועה אינה מפריעה לקרוא את המסר שרשום בבאנר.
- השתמש בצורות לא שגרתיות. לדוגמא: גודלם של באנרים הוא בדרך כלל 468×60. ניתן להשתמש בחלק קטן יותר של הבאנר על מנת לעצב אותו בצורה שונה ומיוחדת ושאינה מלבנית. באנרים כאלה ימשכו תמיד יותר תשומת לב לעומת הבאנרים הרגילים.