היו היה פעם נפח צעיר, נמרץ ותחרותי אשר הצליח לגייס כלקוח איכר קטן לתקופה של 4 חודשים – המטרה היתה להגדיל את רווחי האיכר באמצעות שימוש בטכניקות חדשות.
עברו 4 חודשים ולאט לאט האיכר המרוצה הגדיל את התקציב בעוד כסף שנכנס כתוצאה מעבודת הנפח. לאחר כשנה, האיכר הכפיל את התקציב פי 20 מהתקציב הראשוני והצליח להתרחב ולשכור עוד ועוד חלקות אדמה מבעל האחוזה.
הנפח והאיכר חיו באושר ועושר במשך כשנתיים עד אשר בעל האחוזה רצה למקסם את רווחיו ושלח את מנהליו לבדוק את שיטת העבודה של האיכר ולתת לו "עצות מועילות" שיאפשרו לו למקסם את רווחיו ואת רווחי האיכר.
האיכר שהסתנוור מחיזוריו של בעל האחוזה ומנהלי הכספים שלו, החליט לוותר על שירותיו של הנפח. הסיבה המרכזית היתה שהנפח לקח עמלה קבועה מידי חודש כתלות בתקציב האיכר לעומת בעל האחוזה ומנהליו שהסכימו לעשות את עבודת הנפח ללא תמורה בטענה שאם האיכר יצליח להרוויח הוא תמיד ימשיך להשכיר מבעל האחוזה את הנדל"ן.
הנפח המתוסכל ניסה להסביר לאיכר כי האינטרס של מנהלי הכספים של בעל האחוזה הוא להרוויח יותר כסף לבעל האחוזה ולא לעזור לאיכר להרוויח יותר כסף מהנדל"ן של בעל האחוזה, אך לשווא האיכר שקיבל הזמנה אישית מבעל האחוזה כבר נשבה בקסמו.
הסיפור הנ"ל, הוא המציאות שלנו.
אז אני מבין שאתה לא הולך לכנס של גוגל
🙂
יש לי חבר, שכל פעם שאני מראה לו טכניקה קצת שחרחרה באדוורדס, הוא עומד לרגע, ואז אומר לי
"אבל גוגל לא לימדו את זה"
חח!