Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
ערך מול מחיר – מה גורם לך, לי ולאחרים להגיב ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » ערך מול מחיר – מה גורם לך, לי ולאחרים להגיב ?

ערך מול מחיר – מה גורם לך, לי ולאחרים להגיב ?

28 בנובמבר 2012 3 תגובות עידן שלומן

לאחרונה, פתחתי ל – Signup עמוד עסקי בפייסבוק בשביל לערוך איזה ניסוי קטן שחשבתי עליו. זה הזמן לציין שאם אתה רוצה לקבל מידע שוטף על קידום, שיווק ופרסום באינטרנט, לחץ כאן ועל אהבתי בפייסבוק – השקעה של פחות מ – 10 שניות תשאיר אותך מעודכן מסביב לשעון.

לאחר שפתחתי את העמוד הזה, ממש התקשתי (אני עדיין מתקשה, זה לא כל כך קל כמו שחשבתי..) למצוא לו אוהדים שיתנו לו דחיפה ראשונית בפייסבוק וזה גרם לי לחשוב על מה גורם לאנשים לפעול, להגיב ולבצע את הפעולה הדרושה מבחינתי.

ערך מול מחיר

בבחירות האחרונות בפריימריז של הליכוד היו לא מעט אנשים שלמרות נפילות המחשבים בחרו להמתין שעות רבות בשביל לממש את זכותם להצביע. להבדיל ממתפקדי הליכוד, בהשקה האחרונה של iPhone5 היו לא מעט אנשים אשר הקימו קמפינג מחוץ לחנויות אפל בשביל לקנות אותו ראשונים.

אנשים מחכים בתור לקנות iPhone5

בשני המקרים הנ"ל, האנשים היו צריכים לחכות זמן רב בשביל להשיג את מבוקשם. בשביל להבין עד כמה ההתנהגות הזו חריגה, שניה אחרי שהפעילו את iPhone5 אותם אנשים שחיכו בין 24 שעות ל – 48 שעות מול חנויות אפל טענו שלוקח לו עוד שניה וחצי להציג להם את המידע שהם ביקשו, האם כבר היה עדיף לקנות Galaxy S3 ?

ניתוח תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות

ערך מול מחירכאשר באים לבדוק את תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות ניתן לדמות אותו למאזניים. בצד אחד נמצא המחיר שהלקוח צריך לשלם ומצד שני הערך שהוא יקבל במידה והוא ישלם את המחיר הדרוש.

  • מדד ערך –  מה הערך שהמוצר נותן ללקוחות ? או במילים אחרות, מה יוצא לי מזה שאני אקבל את ההצעה או אקנה את המוצר שלך ?. הכי קל להדגים את מדד הערך על מוצרים, אבל כמובן שזה רלוונטי לכל דבר אחר כמו מודעות גוגל אדוורדס, תוצאות אורגניות במנועי החיפוש, רשימות דיוור וכדומה.
  • מדד המחיר – כאשר אנחנו מדמים את התהליך למאזניים, ניתן לראות שהערך שמתקבל נמצא ביחס למחיר הדרוש. כאשר המחיר מאוד נמוך, הערך שמתקבל לא חייב להיות גבוה במיוחד. לדוגמא, נקח סיטואציה בה מישהו מבקש ממני להעביר לו את העט שנמצא ממש לידי. במקרה זה, המחיר שאני צריך לשלם הוא נמוך במיוחד (רק להושיט יד ולהעביר לו את העט) אך גם הערך שאני מקבל הוא די נמוך ("יצאתי בסדר") ולא כל כך משמעותי עבורי.

בסופו של דבר, זה לא משנה מה אתה מבקש, מוכר או מציע ללקוחות שלך, הערך שאתה נותן חייב להיות גדול מהמחיר שאתה דורש עבורו.

כיצד תופעה זו יכולה לעזור לנו לכתוב עמודי נחיתה, מודעות והנעות לפעולה טובות יותר ?

על ידי שימוש בניתוח התופעה, נוכל "לתקוף" את הלקוחות שלנו בשתי נקודות תורפה :

  1. הוספת ערכים ברורים – למשל, תיאור תועלות המוצר בצורה ברורה במקום לספק תיאור סתמי, הוספת תמריצים שונים בהתאם למוצר, כימות של הערך (באמצעות התוכנה XYZ תוכל לקצר את זמן העבודה ב – 30% ) וכדומה.
  2. צמצום המחיר הנדרש – למשל, הסרת שדות לא הכרחיים בעת רישום משתמשים חדשים לאתר, ציון הזמן הנדרש (לוקח רק 2 דקות, 5 שניות וכדומה) וכדומה.

לסיכום, אז האם כבר היה עדיף לקנות Galaxy S3 ? – כנראה שלא.

מבחינת אותו לקוח, המחיר שהוא נדרש לשלם גבוה מאוד (הוא גם צריך לחכות מול החנות של אפל יום שלם וגם צריך לשלם על מכשיר יקר מאוד) אך הערך שהוא מקבל הוא גבוה הרבה יותר (הוא הראשון שקנה את ה – iPhone המתקדם ביותר).

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup,  הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • גוגל PRעדכון PR ויזואלי יוני 2011
  • צניחה חופשית בתוצאות בעקבות שינוי אלגוריתם בגוגלצניחה חופשית בתוצאות בעקבות שינוי אלגוריתם בגוגל
  • קידום אתרים מול עיצוב אתרים – פרדוקס הבחירהקידום אתרים מול עיצוב אתרים – פרדוקס הבחירה
  • חברת גוגל מתכננת לגייס אלפי עובדים חדשיםחברת גוגל מתכננת לגייס אלפי עובדים חדשים
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    3 תגובות

    1. עמית 1 בדצמבר 2012 בשעה 13:08

      אנחנו נולדים לתוך עולם שמתכנת אותנו לא להיות מרוצים, אף פעם (והמקרה שתיארת עם אייפון 5 הוא בדיוק זה). כבר לא משנה אם הערך שהמוצר נותן גדול יותר מהמחיר; אנשים פשוט לא יהיו מרוצים בסופו של דבר, ועוד חצי שנה ירוצו להחליף גם את חוד החנית של הטכנולוגיה, שזה עתה רכשו. למוצרי צריכה אין שום משמעות, וככה אנחנו גם מתייחסים בסופו של דבר לבני אדם (כאל מוצרים).

    2. שי 4 בדצמבר 2012 בשעה 12:21

      מקורי, אהבתי – תודה!

    3. אייל 11 בפברואר 2013 בשעה 16:36

      לא מצאתי בפוסט התייחסות לטיפול בהתנגדויות הלקוח שנחשף להצעה באתר – הרי ברוב המקרים יגיע לאתר לראשונה בחייו ואז נוחתת עליו הנעה לפעולה מסוג – "פנה אלינו וקבל מחיר אטרקטיבי ל…."

      לא תמיד המחיר ותועלת יהיו הדברים היחידים שבגללם הלקוח יפנה או לא יפנה, אלא מתן אימון למציע שרות או מוצר ואם הצלחנו לטפל בהתנגדויות הלקוח ע"י שיטות רבות ולהביא אותו למצב שהוא מספיק בשל למסור לנו פרטי אמצעי תשלום, הרי הצלנו בעבודתנו

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×