סקר מעניין שבארי שוורץ מ – SeoRoundTable ערך בקרב יותר מ – 500 אנשים במגזין ה – SEO שלו מצביע על כך שרק 14% ממקדמי האתרים מאמינים למידע שמופץ על ידי גוגל.
זה בהחלט לא נתון מפתיע, אך סקר זה בהחלט מחדד את חוסר האמינות שמקדמי אתרים, משווקים ובעלי אתרים שפועלים באינטרנט מרגישים כלפי עובדי וחברת גוגל.
לפי נתוני הסקר של SeoRoundTable 14% מהנשאלים מאמינים לגוגל, 46% מהם מאמינים לגוגל לפעמים, 35% לעולם לא מאמינים לגוגל ו – 5% מהנשאלים לא יודעים מה רוצים מהם.
מה דעתך ? האם אתה מאמין להצהרות שגוגל משחררים לאוויר ?
אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !
דיי צפוי.
לרוב, כל מה שגוגל אומרים "לא לעשות" הוא מה שבעצם עובד.
אין כמעט מקדם אתרים שלא נתקל במשהו שאמור בגוגל, וגילה שהדבר לא ממש נכון.
במיוחד בישראל…
כל עדכון שיוצא משגע את כל ארה"ב ואנחנו בישראל יודעים שיש לנו לפחות עוד שנה שנתיים עד שנרגיש משהו..
אני דווקא מכירה רבים וטובים שהולכים שבי אחרי כל מצמוץ של גוגל כאילו מדובר בתורה מסיני 🙂
אנשי גוגל, וצוות המלחמה בספאם, סביר להניח שמכירים את מנוע החיפוש שלהם טוב מאיתנו. עם זאת, יש לקחת בערבון מוגבל את ההצהרות שלהם, שכן יש להם מטרה מאט שונה מלעזור לנו מקדמי האתרים.
גוגל רוצים שהאלגוריתם שלהם יהיה מתוחכם ויוכל לזהות ספאם ברמה גבוה מאוד. בגלל שזה כרגע לא אפשרי, ומקדמי האתרים כובע שחור תמיד מוצאים שיטות חדשות להספים, גוגל משחררים הצהרות על כך שמנוע החיפוש שלהם כבר !כן מתוחכם מספיק! כדי לזהות את השיטות האלא, ולכן מצהירים שיש לפעול אך ורק בשיטות לבנות ואתיות.
למרות זאת, זה לא בהכרח מה שעובד ומה שיביא אותך למקום הראשון בגוגל, שכן מנוע החיפוש שלהם !לא מושלם! עדיין.
לפיכך, ההצהרות שלהם בדרך כלל מספרות לנו את מה שהם היו רוצים לראות במנוע החיפוש! למרות שפועל זה לא מה שקורה היום, ושיטות אחרות וישנות שאנו מכירים ואולי אף לא מכירים יכולים להזניק את הדירוג שלנו כמה צעדים קדימה.