Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?

מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?

20 במאי 2012 4 תגובות עידן שלומן

כיום, עקיפת המתחרים בתוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר הופכת לקשה יותר ויותר. מנועי החיפוש הופכים לאינטליגנטים יותר, קשוחים יותר ולסלחניים פחות למניפולציות קידום אתרים. בנוסף, מותגים חזקים בנישות רבות משקיעים כספים רבים לצורך השתלטות על תוצאות החיפוש האורגניות – כך שלחברות הקטנות/בינוניות נשאר לאסוף רק את השאריות…

תוצאות החיפוש של היום מתבססות על הרבה מאוד פרמטרים אשר משפיעים על המיקום הסופי במנוע החיפוש. לפי דעתי, תהליכי בניית קישורים עדיין חשובים מאוד בדירוג התוצאות גם למקדמי אתרים וגם למנועי החיפוש אשר מעוניינים להעריך את פופולריות או סמכות האתר שעומד מולם.

בשנים האחרונות תהליך בניית הקישורים הפך לקשה, תחרותי ובעיקר אוטומטי הרבה יותר. מצב זה הוביל שחקנים קטנים, מותגים פחות גדולים או שחקנים חדשים לחלוטין באותה נישה ל – 3 סיטואציות נפוצות :

  1. ניסיון להשיג כל קישור כך שכמות הקישורים שיש להם תהיה גדולה יותר מכמות הקישורים של המתחרים. כתוצאה מניסיון זה, הרבה מאוד בעלי אתרים בנישות תחרותיות פיתחו תלות בקידום אתרים אפור או קידום אתרים שחור מובהק.
  2. בניית קישורים איכותיים לאתר במשך שנה או יותר, אך מבלי לראות שינוי משמעותי בתוצאות החיפוש.
  3. ניסיון להתחרות עם אתרים ותיקים אשר מופנים אליהם אלפי קישורים ממקורות איכותיים יותר או פחות (כולל קישורי edu או gov), ללא הצלחה ממשית.

דוגמא לנישה תחרותית בחו"ל

כתוצאה ממצבים אלה, חשוב שחברת הקידום שאתה עובד מולה תוכל להעריך עבורך לא רק את כמות ואיכות הקישורים שעליה להשיג, אלא גם את נקודות החוזקה והתורפה שלך מול המתחרים.

אם אתה לא יכול להתחרות ולהוביל עליהם בנושא הקישורים, בטוח תוכל להתחרות בהם בנושא התוכן ולהדביק את הפער בהמשך.

איך אפשר לשפר מדדי תוכן באתר ?

לצערנו, לא מעט מקדמי אתרים ובעלי עסקים לא משקיעים בנושא ומעדיפים להזניח ולא לעדכן את האתר שלהם מסיבות שונות (זמן, משאבים, חוסר ידע וכדומה). ישנם לא מעט מדדים הקשורים לתוכן האתר, הנה המדדים החשובים ביותר ששיפור משמעותי שלהם יוכל לעזור לך להשיג מיקומים טבעיים מבלי לשפר בצורה משמעותית את כמות ואיכות הקישורים אליך :

תוכן רלוונטי הרבה יותר מהמתחרים

תיאורטית, ככל שהתוכן שלך רלוונטי יותר לשאילתת החיפוש שהמשתמשים הקלידו הוא ידורג במיקום גבוה יותר.

ניתוח מעמיק של תוכן אתרי המתחרים יוכל לחשוף בפניך דברים אשר חסרים באותם עמודים ולשלב אותם בעמודי התוכן שלך. תוכן רלוונטי כולל תיאורים מעמיקים יותר, שילוב של קטעי וידאו, תמונות וקישורים רלווטים (חיצוניים או פנימיים) לנושא.

יצירת אינטראקציה גבוהה בעמודי האתר

גוגל ומנועי החיפוש האחרים ברשת, נותנים לאחרונה יותר ויותר משקל לעמודים אשר מצליחים לגרום לגולשים בהם לנהל שיחה או אינטראקציה הדדית.

ישנם מספר אלמנטים אשר תוכל לשלב בעמודי האתר שאתה מעוניין לקדם בגוגל :

  1. תגובות גולשים בסיסיות, כדוגמת תגובות בבלוג.
  2. אפשרות לדירוג תוכן או מוצרים על ידי גולשי האתר.
  3. כפתורי שיתוף גולשים (כפתור גוגל +1, כפתור לייק של פייסבוק, טוויטר וכדומה).
  4. שילוב עדויות לקוח הכוללות טקסט, תמונה או וידאו.

לפי דעתי, חשוב לשפר כמה שיותר את הסיגנלים החברתיים של האתר משום שהעתיד צועד לכיוון הזה.

יצירת פעילות אמיתית בעמודי הנחיתה

מנועי החיפוש ובמיוחד גוגל, צוברים ומשתמשים במידע בנוגע לפעילות האתר ( נתונים כמו אחוז Bounce Rate, זמן ממוצע באתר, יחס הגולשים החוזרים לאתר פעם שניה ויותר, צפיות עמודים וכדומה) כגורמים להערכת עמודי אינטרנט ודירוגם בתוצאות החיפוש.

גוגל אנליטיקס סטטיסטיקות לדוגמא

בדיקה מעמיקה באמצעות תוכנת סטטיסטיקה, תאפשר לך לדעת אם הגולשים באתרך פועלים בצורה נכונה או שהם מגיעים ובורחים מבלי להמשיך לעמודי היעד או מבלי לבצע פעולות כלשהן (רישום לניוזלטר, מילוי טפסים וכדומה).

שיפור אחוז הלחיצה (CTR) בתוצאות החיפוש

גוגל משתמשים בנתוני השימוש בתוצאות החיפוש, ככל שיותר אנשים יבחרו להכנס לעמוד שלך, המיקום שלו ישתפר בצורה משמעותית.

ישנן מספר דרכים לשפר את אחוז ה – CTR בתוצאות החיפוש, הנה כמה דרכים עיקריות שתוכל להשתמש בהן :

  1. כותרות Title – אופטימיזציה של כותרות Title כך שיכילו הנעה לפעולה או תיאור אינפורמטיבי של העמוד.
  2. שימוש במיקרו נתונים (Rich Snippets) – יותר ויותר אתרים מתחילים להשתמש ב – Rich Snippets על מנת להדגיש את העמודים בתוך תוצאות החיפוש בעיקר בכל הקשור לדירוג תוכן על ידי גולשים. לפי הניסיון שלי, שימוש ב – Rich Snippets יכול להגדיל את כמות הכניסות ב – 20%-30% ובמקרים מסויימים אפילו יותר.

    שימוש במיקרו נתונים (Rich Snippets)

  3. גוגל +1 – הרשת החברתית של גוגל, מאפשרת להשפיע בצורה ישירה על תוצאות החיפוש. ככל שיש לך יותר אנשים שעוקבים אחריך, הם יחשפו לתוכן שלך בצורה מודגשת יותר בתוצאות החיפוש. 4. שימוש באלמנט rel=”author” – שימוש באלמנט rel=”author” משפר בצורה משמעותית את נראות התוכן בעמודי התוצאות.

לסיכום, לכל אחד יש את החוזקות והחולשות שלו, במידה ותשכיל לנתח את הנתונים ולבצע את הפעולות הנכונות תוכל לעקוף את המתחרים שלך.

לפי דעתי, בניית קישורים היא פעילות הכרחית בכל פרוייקט קידום אתרים, אבל במידה ואין לך את היכולות (תקציב, זמן, משאבים ) להתחרות עם הכרישים הגדולים, בהחלט תוכל לתת להם תחרות בתוך האתר שלך.

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • נעלי נייק בהשראת עיצוב גוגלנעלי נייק בהשראת עיצוב גוגל
  • למה גוגל שונאת אפיליאטים ? למה גוגל שונאת אפיליאטים ?
  • רוצה 1000$ במזומן ?רוצה 1000$ במזומן ?
  • איך למדוד הצלחה בקידום אתרים אורגני ? איך למדוד הצלחה בקידום אתרים אורגני ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    4 תגובות

    1. איתי ברנר 20 במאי 2012 בשעה 21:38

      באיזה תוסף ספציפי אתה משתמש ?

      האם צריך לעשות עוד פעולה כדי שגוגל יציג את הדירוג בתוצאות?

      • עידן שלומן 21 במאי 2012 בשעה 12:22

        איתי, אני משתמש בתוסף GD Star Rating, יש עוד כמה תוספים לוורדפרס, זה לפי דעתי הכי טוב שיש (הוא גם מופץ בחינם, אז בכלל זה כיף.).

        אתה צריך להגדיר אותו בצורה נכונה, אני בטוח שתסדר, זה לא מורכב יותר מידי.

    2. דרור שתיוי 21 במאי 2012 בשעה 8:29

      קודם כל פוסט מקצועי ומאד יפה כמו תמיד , אני שמח שיש לי את הכבוד להיות בין הראשונים שקוראים אותו ומגיבים. רציתי לשאול שאלה לגבי הRich Snippets אך זה בדיוק עובד? ואך אני אמור להתקין אותו ? בכל דף באתר בנפרד?
      דרור

      • עידן שלומן 21 במאי 2012 בשעה 12:29

        דרור, תודה על המחמאות.

        בקשר ל – Rich Snippets, אני רואה שזה מעניין לא מעט אנשים, אני אכתוב על זה פוסט בימים הקרובים. בגדול, מדובר בקוד אשר צריך להיות מוטמע בעמודים שבהם אתה רוצה להציג את הדירוג.

        אם אתה משתמש בוורדפרס, תוכל להשתמש בתוסף שאני משתמש בו, GD Star Rating. אם יש לך מערכת ניהול תוכן אחרת או אתר סטטי לחלוטין, תצטרך להוסיף את זה בצורה ידנית או לתכנת את זה למערכת, אתה יכול להשתמש בהסברים שמופיעים באתר של Schema : http://schema.org/docs/gs.html.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×