Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
ניהול סיכונים בעידן גוגל פינגווין
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » ניהול סיכונים בעידן גוגל פינגווין

ניהול סיכונים בעידן גוגל פינגווין

30 באפריל 2012 4 תגובות עידן שלומן

אחרי כל עדכון אלגוריתם בגוגל ובמיוחד אחרי העדכון האחרון, גוגל פינגווין, אני חושב לעצמי, למה לעזאזל אני צריך את זה ?! – אני יושב משקיע בתוכן מקורי, קישורים איכותיים, זוכה במיקומים שמגיעים לי בזכות ובסוף גוגל באים עם איזה עדכון שלא ברור בכלל מה הקריטריונים שלו ומנפצים את הכל בעדכון אחד.

ישנם לא מעט בעלי אתרים שנפגעו מהעדכון האחרון שבוצע בגוגל, רובם לא יעידו על כך בפומבי, אבל בחדרי חדרים רואים פניקה רצינית. אף אחד לא מצליח להבין למה אתרים לגיטימיים לחלוטין, בעלי תוכן מקורי ובניית קישורים נכונה ירדו בחוזקה בעדכון הנוכחי.

האם אתה שולט בנדל"ן שלך ?

בכנס VisionCamp האחרון, איתי אדם סיפר למה בכלל הוא התחיל עם דיוור אלקטרוני. איתי סיפר על מיזם שהוא רצה להפעיל באיביזה ולאחר שהוא קיבל אישורים, השקיע כסף רב והקים דוכנים במקום – הגיע המאפיה המקומית וסגרה לו את העסק.

המסקנה שלו היתה שמאותו יום הוא ישלוט בנדל"ן שלו. כאשר אתה עוסק בדיוור אלקטרוני, הנדל"ן שייך לך, אף אחד לא יכול לסגור אותך מחר בבוקר, הרשימות ישארו איתך לנצח. לפני ההרצאה של איתי אספתי פה ושם כתובות, אבל ההרצאה שלו נתנה לי את הפוש לקחת את זה צעד נוסף קדימה.

בכל יום שעובר, אני מקבל יותר ויותר חיזוקים לכך שעסקים אשר מתבססים אך ורק על גוגל ליצירת מכירות שוטפות – חיים על זמן שאול. זה לא משנה אם אתה עובד על קידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני, הנפילה תבוא ביום מן הימים ואז יתכן שלא תוכל להתאושש מזה.

אז מה עושים עם המסקנה הזו ?

קודם כל, עליך לבדוק כיצד האתר שלך מתנהג, בדוק בסטטיסטיקות מהם מקורות התנועה של האתר. במידה ויש לך חשיפה גבוהה למנועי החיפוש או למקורות תנועה אחרים (למשל, פייסבוק), נסה לצמצם אותה עד כמה שניתן.

מקורות תנועה לאתריםלמשל, התמונה בצד מתארת אתר X שיותר מ– 90% מהתנועה שלו היא אורגנית לעומת אתר Y ש"רק" 55% מהתנועה שלו היא אורגנית – בשני המקרים, פגיעה במנועי החיפוש תגרור פגיעה משמעותית בעסק אך העסק השני הרבה יותר עמיד לשינויים מאשר העסק הראשון.

לאתר Y יש תנועת גולשים ישירה, מפנים טבעיים וקמפיינים אשר מספקים מחצית מהתנועה לאתר לעומת אתר X שרק 10% מהתנועה אליו לא מבוססת על חיפוש.

לסיכום, ניהול סיכונים הוא הכרחי לכל עסק אשר פועל באינטרנט. כמו תמיד אשמח לשמוע את דעתך בנושא – שתף אותנו בתגובות למטה.

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • עדכון גוגל פנדה 3.8  באוויר – הרגשתם משהו ?עדכון גוגל פנדה 3.8 באוויר – הרגשתם משהו ?
  • כיצד להגדיל את כמות המכירות באתר ביותר מ – 35% על ידי שימוש בתעודת SSL או חותם אמון (Trust Seals)?כיצד להגדיל את כמות המכירות באתר ביותר מ – 35% על ידי שימוש בתעודת SSL או חותם אמון (Trust Seals)?
  • חיים בוהן בפייסבוק – מקרה בוחן מוזר במיוחדחיים בוהן בפייסבוק – מקרה בוחן מוזר במיוחד
  • איך לפרסם עסק חדש אונליין ? (וידאו)איך לפרסם עסק חדש אונליין ? (וידאו)
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    4 תגובות

    1. יוסי פנסו 30 באפריל 2012 בשעה 22:42

      אנחנו נמצאים בשוק שבו נותני שרותים יוצרים צורך שהוא למעשה מוצר שיכול לענות לצרכים של אחרים.
      ובעידן הטכנולוגי דברים מתפתחים בקצב הולך וגובר פעם היה seo המלך הבילתי מעורער והיחיד בהמשך היגיעו הממומנים הרשתות החברתיות והרב מסר. כולם נגסו נתחים קצת כואבים מהמקדמים אך עדין לטעמי
      אין תחליף מלהיות ראשון בגוגל וגם כניראה לא יהייה בעתיד הקרוב כל השאר הם מבחינת מוצרים משלימים.
      אישית השינויים של פנדה ופינווין מאתגרים ומרתקים ואלו הדברים שמלהיבים אותי בעיסוק כמקדם אתרים.
       אני מציע למקדמים לעסוק גם בממומנים וגם פלטפורמת השיווק והפירסום , זה יתרום להם ולרלוונטיות שלהם
      מול הלקוחות
      בברכה יוסי 

    2. איתי ברנר 1 במאי 2012 בשעה 8:24

      הבעיה היא שאם נניח אתה עובר מקידום אורגני לקמפיינים ממומנים , אתה עדיין לא פותר את הבעיה בגלל שבכל מקום עלולה להיות תחרות.

      מעבר לזה, קשה למשוך תנועה מאתרים אחרים שעוסקים באותו נושא של האתר שלך, כי בדרך כלל הם יהיו מתחרים שלך והקישור לא יהיה בולט. לדעתי דווקא רשתות חברתיות כמו פייסבוק הן יותר יציבות, כי ברגע שיש לך שם קהילת אוהדים / חברים גדולה, הם ייחשפו לתכנים שלך , לא משנה מה ייקרה. (בדרך כלל).

    3. אדי סוברי 1 במאי 2012 בשעה 8:33

      עידן, מאוד אהבתי את הפוסט שלך, קצר, ענייני – ופותח עיניים. יישר כוח, אדי

    4. ניר 5 במאי 2012 בשעה 21:34

      מה-24 בחודש שעבר אני מסתובב בעולם חדש לחלוטין. שום דבר לא נראה לי יציב – האם אפשר לסמוך על הדברים שנראים לנו קבועים? האם יש כיוון ברור לחיים שלי?

      אנחנו עוברים בעסק הזה תהליך אבולוציה מהיר ביותר – וכמו באבולוציה, המתאים ביותר שורד (וצריך להתאים מהר…).

      הפוסט שלך מאיר עיינים – תמיד אנחנו יודעים שחייבים לפזר סיכונים, להפעיל אתרים מתחומים שונים, לעבוד עם מספר לקוחות גדול – וכמובן, לקבל תנועה ממקורות רבים. הבעיה? כאשר הכל יציב, אנחנו לא מרגישים שחייבים לעשות מיד את הדברים האלה ודוחים לאחר כך. כש"האחר כך" מגיע "בפתאומיות" אנחנו נאלצים לעשות הכל בסביבה קשה יותר.
      הייתי צריך שוב לשמוע את המילים החדות שעוזרות לפעול.

      ותזכרו – כשהגלים מתגברים, החזקים מתגלים

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×