Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
איך להשתמש במערכת פידברנר (FeedBurner) בצורה נכונה ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » איך להשתמש במערכת פידברנר (FeedBurner) בצורה נכונה ?

איך להשתמש במערכת פידברנר (FeedBurner) בצורה נכונה ?

22 בנובמבר 2011 6 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לאחרונה אני קורא, לומד ומיישם הרבה מאוד טיפים שקשורים להתנהלות מול גולשים בבלוג/אתר ויצירת תקשורת אפקטיבית יותר אשר מובילה לתהליכי רכישה באתר – זה בהחלט רעיון לסדרה של פוסטים שאולי אני אעלה בקרוב.

הפעם אני רוצה לדבר מעט על מערכת פידברנר (FeedBurner) שכמעט כל בלוגר או בעל אתר וורדפרס משתמשים בה.

מה זה בכלל פידברנר (FeedBurner) ולמה זה טוב ?

פידברנר (FeedBurner) מערכת פידברנר היא מערכת הפצת RSS שפותחה על ידי דיק קוסטלו ונקנתה על ידי גוגל במהלך שנת 2007. המערכת, מאפשרת לבעלי אתרים, משווקים ובלוגרים ל"צרוב" את ערוץ ה – RSS שלהם במערכת, להפיץ אותו ולקבל נתונים סטטיסטיים על צורת השימוש של הגולשים בערוץ ה – RSS.

מערכת פידברנר מועילה גם לגולשים וגם למפרסמים (בעלי ערוץ ה – RSS) :

  1. גולשים – גולשים יכולים להירשם לעדכוני האתר או הבלוג בתהליך קצר מאוד שלוקח לא יותר מ – 2 דקות. נכון להיום, הגולשים יכולים להירשם לעדכונים באמצעות RSS (דורש תוכנה חיצונית) או באמצעות דואר אלקטרוני.
  2. מפרסמים – מפרסמים יכולים לגרום לגולשים באתר שלהם לקבל עדכונים שוטפים מן האתר (מבלי שהם יכנסו פעם אחד פעם לאתר לבדוק אם יש עדכון כלשהו), כתוצאה מכך לאחר פרסום כל מאמר/מבצע/שירות, כמות גדולה של אנשים יכולה להכנס, לקרוא ולהגיב.בנוסף, מפרסמים יכולים לשלב במערכת פרסומות גוגל אדסנס או פרסומות מותאמות אישית באמצעות תוספים או פלאגינים אשר מתלבשים על ערוץ ה – RSS.

נתונים חשובים ששירות FeedBurner חושף בפניך

יש לא מעט נתונים חשובים שניתן באמצעותם להבין את הקשר בין האתר לגולשים בו, הנושאים בהם מתעניינים הגולשים או כמות הגולשים המוערכת שתגיע אלינו בכל פעם.

הנה סריקה קצרה של הנתונים שאני בודק באופן שוטף :

  • כמות הנרשמים (subscribers) – אני בטוח שזה הנתון היחיד שמעניין אותך, כמה נרשמים יש לך בפידברנר ?אבל, לדעתי זה אחד הנתונים הפחות מעניינים, כדאי להתעניין באיכות הנרשמים ולאו דווקא בכמותם. סביר להניח שבהתחלה יעניינו אותך גולשים רבים, אבל לאורך זמן תבין שאתה חייב שהם גם יתקשרו איתך.
  • אינטרקציית הגולשים עם האתר/בלוג – לפי דעתי, אחד הנתונים החשובים ביותר הוא כיצד הגולשים מתקשרים או מגיבים לאימיילים הקבועים שאנחנו שולחים אליהם. ניתן למצוא את זה בממשק הניהול –> Analyze –> Item Use.מהנתונים שתקבל תוכל להבין איזה פוסטים, מבצעים או חדשות מעניינות יותר את הגולשים שלך ולהתאים את הפוסטים העתידיים לקהל הגולשים שלך בצורה טובה יותר.

    אינטרקציית גולשים בפידברנר

  • התפלגות הגולשים – עוד נתון מעניין הוא באיזה ערוץ הגולשים מעדיפים לקבל את עדכוני האתר (קוראי RSS, אגרגטורים או דואר אלקטרוני). מכיוון, שרוב הגולשים לא יודעים או לא משתמשים בקוראי RSS חיצוניים, כדאי להציע גם אפשרות רישום בדואר אלקטרוני (אחוזי הצפייה בו יהיו גדולים יותר).
    בצילום מהחשבון שלי ניתן לראות שכ – 75% מהגולשים משתמשים בדואר אלקטרוני (למרות שמדובר באתר טכנולוגי, אתרים פחות טכנולוגיים יזכו לאחוזים גדולים אף יותר !), כ – 15% מגיעים מסרגלי כלים של Conduit והשאר משתמשים בקוראי RSS כמו Google Reader, FeedDemon, Mac RSS Reader, Mozilla ואחרים.
  • נאמנות הגולשים – שירות FeedBurner מאפשר לך לבדוק את רמת הנאמנות של הגולשים כלפיך. לאחר סימון של תיבת הבחירה בממשק הניהול, תוכל לקבל הודעה בכל פעם שגולש מבקש להפסיק לקבל ממך הודעות חדשות בדואר אלקטרוני – אם יש לך הרבה גולשים שמבקשים זאת, משהו לא בסדר וכדאי שתבדוק את איכות, רמת או תדירות התכנים שאתה מפיץ להם.נאמנות קוראים FeedBurner
    בשביל לאפשר זאת (אתה חייב שיהיו לך גולשים רשומים בדואר אלקטרוני) הכנס לממשק הניהול –>Publicize –> Email Subscriptions –>Subscription Management וסימון של תיבת הבחירה.

לסיכום, מערכת פידברנר (FeedBurner) היא מערכת מעולה לעדכונים הגולשים בכל חדשה, כתבה או מאמר שעולה לאתר. חשוב לזכור שלאו דווקא הכמות היא שמעניינת אלא האיכות.

אני אשמח לשמוע בתגובות למטה, כיצד אתם משתמשים בפעילות השוטפת, טיפים וטריקים קטנים שיכולים לעזור לנו לשפר את אחוזי ההרשמה והצפייה של הגולשים.

כמובן, אחרי פוסט שכזה, אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • חיפוש מתכונים בגוגלחיפוש מתכונים בגוגל
  • למי כדאי להוציא קישור רלוונטי מהאתר ? למי כדאי להוציא קישור רלוונטי מהאתר ?
  • רעידת אדמה בגוגל ישראל – בעל הבית השתגע !רעידת אדמה בגוגל ישראל – בעל הבית השתגע !
  • האם גוגל יוצרת לעצמה חוות תוכן זבליות ?האם גוגל יוצרת לעצמה חוות תוכן זבליות ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    6 תגובות

    1. זאב מויאל 22 בנובמבר 2011 בשעה 23:28

      היי עידן, מאמר טוב מאוד.

      לא ידעתי שאפשר לקבל מייל מתי שאנשים מסירים את עצמם מרשימת התפוצה.

      • עידן שלומן 22 בנובמבר 2011 בשעה 23:34

        שלום זאב, זו באמת אופציה שקצת מוסתרת במערכת.
        כדאי להשתמש בה, אתה יכול לזהות בעיות תוכן בצורה הזו.

    2. מרטין 23 בנובמבר 2011 בשעה 0:31

      תודה רבה שלומן, לאחרונה יוצאים לך פוסטים תותחים. סחטיין

    3. גלית 24 בנובמבר 2011 בשעה 15:01

      אכן פוסט מעניין ומועיל.
      תודה,
      מחכה לפוסטים הבאים
      גלית

    4. כפיר 7 בדצמבר 2011 בשעה 9:35

      אם אני לא טועה, אחת הפיצ'רים החשובים, הוא שהמערכת מראה לך מי התחיל את תהליך ההרשמה אבל לא השלים אותו עד סופו, כלומר הוא קיבל מייל אישור, אבל לא לחץ עליו.
      אז אפשר לשלוח מייל לכל אלו שלא סיימו את התהליך, מייל כזה שמזמין אותם לסיים שוב פעם את התהליך כמו שצריך.

    5. osiris 9 בדצמבר 2011 בשעה 14:03

      נרשמתי לעדכונים של הבלוג שלך 🙂
      מקווה שתמשיך לפרסם פוסטים טובים ומעשירים.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×