Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
מחקר מילות מפתח ראשוני לעסק השקוף
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » מחקר מילות מפתח ראשוני לעסק השקוף

מחקר מילות מפתח ראשוני לעסק השקוף

16 בנובמבר 2011 6 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

דבר ראשון, אני חייב לכם התנצלות, הרבה זמן לא כתבתי על הפרויקט השקוף, דחיתי בכל פעם את הנושא (זה אחד הדברים שאני ממליץ לכם לא ללמוד ממני (-: ), עכשיו אני מקווה לחזור לזה בכל המרץ…

לעניינינו, לאחר שבחרנו את הנישה בה אנחנו מעוניינים לפעול (להזכירך, אני בחרתי בנישה של ניתוחים פלסטיים), אנחנו מעוניינים לבצע מחקר מילות מפתח ראשוני אשר יספק לנו את הבסיס להמשך הפעילות שלנו באינטרנט.

מה זה בכלל מחקר מילות מפתח ולמה כל כך חשוב ?

מחקר מילות מפתח אישית, זה אחד הנושאים האהובים עלי ביותר במהלך העבודה המקדימה לקידום האתר. בנוסף, אני חושב שזה גם אחד הנושאים החשובים שעליהם חייבים לשים דגש, אם נבחר מילות מפתח לא מתאימות נמצא את עצמנו עובדים לחינם.

במהות, ביטוי מפתח היא מילה או מספר מילים אשר רומזים על המחשבה של המחפש. למשל, אם אני מעוניין לחפש מידע על ניתוחים פלסטיים סביר להניח שאני אקליד ניתוח פלסטי, סוג ניתוח (למשל, ניתוח אף או ניתוח הגדלת חזה), שם של מנתח פלסטי וכדומה.

אם נבחר מילות מפתח מתאימות, נוכל להנות מהיתרונות הבאים :

  • תעבורת גולשים ממוקדת – ככל שמילות המפתח ממוקדות יותר, תנועת הגולשים לאתר ממנועי החיפוש תהיה אפקטיבית יותר.
  • CTR גבוה – מתקשר ישירות לנושא הקודם, ככל שנהיה ממוקדים יותר, ה – CTR (אחוז הלחיצה) יהיה גבוה יותר.
  • אופטימיזציה לתוכן במנועי החיפוש – תוכן שנכתב בצורה ממוקדת על מילות מפתח ספציפיות מוצג בצורה טבעית (ללא קידום מיוחד) במקומות גבוהים יותר במנועי החיפוש.
  • המרות – אנחנו פה בשביל הכסף, כך שזה הכי חשוב, ככל שהעמוד ממוקד יותר, יותר קל להמיר אותו אצל קהל היעד.

איך עושים מחקר מילות מפתח מקדים ?

בעיקרון, ישנן דרכים רבות לבצע מחקר מילות מפתח, אין דרך טובה יותר או טובה פחות – כל אחד שיעשה מה שנוח לו.

אישית, אני אוהב לפתוח קובץ Word ולהתחיל לשפוך את כל המילים שאני מכיר בנושא. אני עושה זאת, כאשר אני נותן חשיבות לנושאים הבאים :

  • מי אתה ומה אתה מציע ? – זו הדרך הכי קלה שיש בשביל למצוא מילות מפתח רלוונטיות לאתר. פשוט תתחיל לרשום את שמות המוצרים, השירותים או הפתרונות שאתה מציע (או משווק) ללקוחות.למשל, הפרויקט שלי הוא סוג של פורטל השוואת מחירים בתחום הניתוחים הפלסטיים. אני יכול להתחיל עם מילים כמו ניתוחים פלסטיים, סוגי ניתוחים, שמות של מנתחים שמקבלים את הלידים וכדומה…
  • איך אנשים מחפשים אותי או איך אני מחפש באינטרנט ? – שים את עצמך בנעליים של הגולשים, אם אתה מכיר את הנישה יהיה לך קל מאוד להזדהות אם הגולשים אם לא, תצטרך לעבוד עוד קצת על הנושא הזה.חשוב מה קהל היעד מחפש ?, איזה שירותים הגולשים מחפשים ?, מה החולשות של קהל היעד ?, איזה שירותים/מוצרים הם הפופולריים ביותר ?
  • חיפוש מקומי – האם העסק שלך הוא מקומי או בעל התייחסות מקומית ?. כיום, זה אחד הנושאים המתפתחים באינטרנט כך שאתה חייב לשים עליו דגש כבר בהתחלה.בתחום שלי, אין התחייסות כל כך גדולה למיקום גיאוגרפי, אבל בתחומים אחרים כמו בעלי מקצוע (אינסלטורים, שיפוצים, הובלות וכדומה), תיירות או אפילו עורכי דין זה בהחלט חשוב.

העיקרון החשוב שאני מעוניין שתבין הוא שמחקר מילות מפתח הוא חשוב במיוחד אם אתה מתכוון לשווק את האתר באמצעות SEO, אתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך לקדם מילים שלא יביאו תפוקה בסוף היום.

בפוסט הבא של הפרויקט השקוף, נלמד איך להרחיב עוד יותר את רשימת מילות המפתח הראשונית עם כלים ושיטות מתקדמות יותר, הפוסט יעלה כבר מחר. בנוסף, אני אציג את מילות המפתח שאני מעוניין לקדם בעסק שלי.

כמו תמיד, אשמח לשמוע מה דעתך על המאמר הנ"ל בתגובות למטה. בנוסף, בשביל שתוכל להמשיך ולהיות מעודכן בפוסטים חדשים הקשורים לעסק השקוף, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • גוגל פונה לחברות לשיווק גוגל אדוורדס גוגל פונה לחברות לשיווק גוגל אדוורדס
  • למה גוגל לא יכולה לעצור תופעות של רכישת קישורים לקידום אתרים ? למה גוגל לא יכולה לעצור תופעות של רכישת קישורים לקידום אתרים ?
  • עכביש גוגל מיוחד ל – iPhoneעכביש גוגל מיוחד ל – iPhone
  • איך להשתמש באופרטור inpostauthor בעת חיפוש בגוגל ?איך להשתמש באופרטור inpostauthor בעת חיפוש בגוגל ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    6 תגובות

    1. דרור 16 בנובמבר 2011 בשעה 18:40

      ללא ספק,

      חקר מילות מפתח זה הדבר החשוב ביותר בתהליך הקידום.

      אם הוא לא בוצע כהלכה, כל העבודה שתגיע אחר כך יכולה בקלות לרדת לטמיון.

      וזה רק על קצה המזלג.

    2. Seori 17 בנובמבר 2011 בשעה 8:48

      ללא ספק מחקר מילות מפתח יכול להיות ההבדל בין הצלחה או כישלון של פרויקט.
      בחירת המילים הנכונות תהווה הצלחה, בחירת מילים שגויות יכולה לגרור עבודה לחינם.

      מצפה לקרוא על המשך הפרויקט, כל הכבוד על היוזמה 🙂

    3. מרטין 17 בנובמבר 2011 בשעה 18:01

      עידן, כמו תמיד פוסט מעולה, אבל למה זה נקרא הפרויקט השקוף?

      • עידן שלומן 17 בנובמבר 2011 בשעה 18:05

        מרטין, זה פרויקט שקוף כי אני מציג את כל השלבים, הלבטים, הוצאות והכנסות מהפרויקט.

        אתה יכול לקרוא פוסט התחלה פה : https://www.signup.co.il/1676/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%99%D7%97-%D7%9B%D7%A1%D7%A3-%D7%9E%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98/

    4. ירון 17 בנובמבר 2011 בשעה 20:31

      אהבתי, תמציתי,ממוקד וכמובן איכותי.
      דרך אגב למהבחרת בניתוחים פלסטיים ?

      • עידן שלומן 19 בנובמבר 2011 בשעה 17:20

        ירון, אתה יכול לקרוא על תהליך בחירת הנישה בפוסטים הקודמים : https://www.signup.co.il/1710/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98/

        בקצרה, יש לי ניסיון רב בתחום הזה ואני חושב שזה תחום שרק ילך ויתפתח בעתיד הקרוב.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×