ביומיים האחרונים התקיים כנס VisionCamp אשר עסק בשיווק תוכניות שותפים, קידום אתרים ופרסום באינטרנט.
כנס VisionCamp הוא יוזמה של יגאל פינס, המיליונר בפיג'מה, והועבר על ידי מספר מובילים בתעשייה העולמית אשר סיפקו תובנות, רעיונות ודרכי פעולה אפשרויות לקידום, שיווק ופרסום אתרים באינטרנט עם דגש על אתרי אפיליאציה. אני נכחתי בכנס, הנה התובנות שלי בנושא.
אז בשורה התחתונה, איך היה בכנס VisionCamp ?
בגדול, כנס VisionCamp היה אחלה, אני נהנתי ולפי מה שראיתי גם אחרים. מבחינתי אני לקחתי מהכנס מספר דברים :
- מוטיביציה – לפי דעתי, העבודה שלנו היא אחת העבודות השוחקות ואני מודה שלאחרונה נמאס לי ממנה. הכנס הזה (וגם אחרים) נותן לי הרבה מאוד מוטיבציה להמשיך הלאה, לנסות דברים חדשים ולפעמים גם להצליח (לא הכל ורוד).
- Networking – היה נחמד מאוד להכיר אנשים חדשים וגם לפגוש אנשים שלא יצא לי לראות כבר הרבה זמן.
- רעיונות – האמת, רוב ההרצאות לא חידשו לי הרבה, אבל ראיתי הרבה Newbies שלמדו דברים חדשים. עם זאת, הצלחתי להוציא מההרצאות 3-4 רעיונות מעניינים שאני הולך לבדוק בקרוב – מבחינתי זה היה שווה את זה !
איזה הרצאות אהבתי בכנס Vision Camp ?
בין שורת המרצים שהגיעו לכנס Vision Camp, ניתן למצוא לא מעט שמות מוכרים בתעשייה. אני נהנתי במיוחד מההרצאות הבאות :
- אלדד בן-תורה – מיקסום רכישות באתר – לפי דעתי, ההרצאה הטובה ביותר שהיתה בכנס Vision Camp.
הההרצאה והמצגת היתה מלאה בדוגמאות, סטטיסטיקות, טיפים רלוונטים ועוד ועוד. בהחלט מה יש מה ללמוד וליישם באתרים של כל אחד ואחת מאיתנו.
- יונתן דונסקי – עסק לבן ועסק אפור– אחת ההרצאות היותר אינפורמטיביות שהייתי בהן, מאוד ברורה ומאוד כיף לצפות בה. אל תתפלאו אם אנשים יתחילו לדבר בקרוב על עסקים לבנים ועסקים אפורים – זה כבר נכנס לז'רגון…
- יגאל פינס – אפיליאייט SEO מא’ ועד ת’ – הרצאה של המליונר בפיג'מה בכבודו ובעצמו, גם היא היתה מלאה בתובנות בעיקר ל – Newbies, שמחתי לגלות שאנחנו עובדים באותן שיטות בדיוק.
כמובן שגם שאר ההרצאות היו טובות, לא כולן דיברו אלי, אבל כמובן שזה בלתי אפשרי שאדם אחד יתחבר להכל. אני הרגשתי שחלק מההרצאות היו ממש טעימות בנושא ( Media Buying של אריאל סודק, שניר חסין וינון קופרשטיין, גיימיפיקציה של אורי מנור ו – Call Center של שרון אנגל) וחלק ממש עסקו בקרבייים של עולם השיווק ובצורה מפתיעה עם דגש נכבד על SEO.
הערה קטנה, אני מבטיח לנסות ולהכניס פה בפוסט את המצגות שאהבתי בכנס ברגע שהן יעלו לאתרי השיתוף – חזרו להתעדכן בקרוב.
בסך הכל, שאפו גדול ליגאל פינס, שני סלמה ושאר הנפשות שלקחו חלק בארגון וייזום הכנס– היה מצויין, אני כבר מחכה לשנה הבאה !
אם זו הפעם הראשונה שלך כאן בבלוג, הרשם עכשיו לעדכונים בדואר אלקטרוני או ב- RSS. כל מה שעליך לעשות זה למלא את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, לאמת אותה ולהנות מרצף של עדכונים איכותיים הקשורים לקידום, שיווק ופרסום באינטרנט.
היה אחלה כנס. פוסט מצויין שמסכם הכל.
אני שמח שנהנית מהכנס בכלל ומההרצאה שלי בפרט. זה באמת היה מצחיק לראות איך מושג כמו העסק הלבן והאפור משתרש ומופיע בהרצאות האחרות שהיו בכנס.
יונתן, לפי דעתי ברגע שמתחילים "לדבר בשפה שלך" – הצלחת ! 🙂
נראה שאתה ואלי עשיתם שם יומיים מהנים.
טוב לשמעו שהיה מעניין ויצאתם עם כמה תבונות עליהם צריך לחשוב.
אני מסכים שהתחום שוחק, מוטיבציה היא ללא ספק משהו שצריך להתעורר איתו בבוקר וללכת לישון איתו בערב.
יש לא מעט דברים שיכולים להרים את המוטיבציה, על זה עוד נשוחח רבות.
תודה עם הסיכום 🙂
נשמע כאילו פספסתי את הכנס, האם יהיו סיכומים מדוייקים יותר? אולי סרטונים ליוטיוב?
לפי מה שאני יודע, המצגות אמורות להעלות בקרוב לאתר הכנס או לאתרי שיתוף מצגות, כשזה יקרה אני אעדכן את הפוסט הזה.
בקשר לסרטונים, הכנס עצמו צולם כך שגם זה אמור להיות בקרוב,
כרגע לא ברור אם זה יהיה בתשלום נוסף או בחינם.
קצת סבלנות..:)
נשמע כמו כיף חיים! חבל שלא הייתי שם…