כל מי שעוסק בשיווק, קידום ופרסום באינטרנט נדרש לפרסם מפעם לפעם מאמרים, טיפים וחדשות מקוריות. מחסור בתוכן מקורי, אמיתי ואיכותי הוא הסיבה המרכזית לירידה בתוצאות החיפוש של אלפי אתרים באינטרנט בעקבות העדכון האחרון של גוגל, גוגל פנדה.
אם כך, מה זה תוכן מקורי ?
כולם אומרים שהם מקפידים על תוכן מקורי בעת כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט, אבל מה זה בדיוק ?
הנה כמה מילים שנכתבו על ידי Sasch מקפריסין בפורום העזרה של Google Webmaster על הנושא (נערך קצת בעת התרגום) :
אולי זה רק אני, אבל מתחיל להיראות כאילו למילה מקורי יש הגדרה גמישה מאוד.
נראה שבימים אלה ללעוס, לבלוע ולהעלות גירה הם מילים נרדפות למילה מקורי. גניבה ספרותית ופרפרזה (ניסוח מחדש) הפכו לחלק קבוע ברשת ולאט לאט ובהדרגתיות הן הפכו לחיקוי של המקור כפי שאנשים יכולים לזהות.
יחד עם זאת, למרות המאמצים שלהם להיראות מקוריים, שיטות אלה יהיו תמיד חיקוי של המקור.
אתה מבין את העניין ? כאשר אני צריך לכתוב על משהו בעולם האמיתי, אני נוסע או טס למקום, מצלם מספר תמונות, בוחן אותן, רושם הערות ואז אני הולך הביתה, מעבד את הכל וכותב על מה שהייתי צריך לכתוב…
אלו הן שתי האגורות שלי על תוכן מקורי.
אישית, אני השתעשע מהנושא (לכן, זה גם מתוייג בקטגורית המתאימה פה בבלוג).
אבל, אסור לשכוח שמדובר בנושא מהותי במיוחד. אין ספק שלא כל פוסט או מאמר שמפורסם צריך להיות המאמר הטוב ביותר שכתבת בחיים, אבל אני ממליץ לך לקבל החלטה שמאמר אחד מכל עשרה, יהיה בהחלט מאמר מקורי אשר בו אתה נוגע בנושאים שאף אחד לא נגע, בודק את הבעיה מזווית אחרת וכדומה.
אשמח לשמוע את דעתך בנושא, מה אתה חושב ?
מקור : seroundtable