Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
Hitwise : גוגל יורדת, בינג עולה
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » Hitwise : גוגל יורדת, בינג עולה

Hitwise : גוגל יורדת, בינג עולה

13 באפריל 2011 סגור לתגובות על Hitwise : גוגל יורדת, בינג עולה עידן שלומן

חברת המחקר, Hitwise, פרסמה אתה נתוני שוק החיפוש עבור חודש מרץ 2011 – הפרסומים מפתיעים..

גוגל יורדת, בינג עולה

לפי הנתונים של Hitwise, מנוע החיפוש בינג הצליח לעבור את רף ה – 30%, כאשר גוגל יורדת למתחת 65%. גוגל עדיין מובילה על בינג בענק, אבל יש פה מגמה ברורה, נפח החיפוש בבינג עולה מידי חודש.

על פי הנתונים מפברואר למרץ 2011, נפח החיפוש בבינג עלה ב – 5% בזמן שנפח החיפוש בגוגל ירד ב – 3%.

עד כמה ארוך ה – Long Tail במרץ 2011 ?

נתון מעניין נוסף הוא עד כמה ה – Long Tail היה באמת Long Tail ?, מסתבר, שהוא לא ממש ארוך כמו שחשבנו..

ביטוי Long Tail
רוב האנשים מעדיפים לחפש ביטוי חיפוש בודד או ביטוי חיפוש המורכב מ –2-3 מילים. האם זה אומר שמנועי החיפוש נעשים חכמים יותר או שהגולשים נעשים טיפשים יותר ? – באותו הקשר, מומלץ לקרוא את המאמר של אורי ברייטמן על התנהגות הגולשים באינטרנט על פי ג'ייקוב נילסן.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • איך לזהות קישור טוב ? איך לזהות קישור טוב ?
  • מה עושים עם לקוח שמעוניין לקדם רק מילת מפתח אחת ?מה עושים עם לקוח שמעוניין לקדם רק מילת מפתח אחת ?
  • התחייבות לקידום אתרים בגוגל התחייבות לקידום אתרים בגוגל
  • כובעים לבניםכובעים לבנים
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×