עסקים רבים באינטרנט ומחוצה לו פועלים בצורה עונתית, למשל אתרי תיירות (תיירות קיץ, תיירות חורף, חגים וכדומה), אתרי פרחים (משלוחי פרחים גדלים לקראת חגים מסויימים), אתרי ציוד ללימודים (המכירות גדלות לפני תחילת הסמסטרים ושנת הלימודים) וכדומה.
בניית קישורים עבור אתרים עונתיים באינטרנט
סביר להניח, שאתרים עונתיים יקבלו את רוב הקישורים בחודשים בהם הם מקבלים את רוב התנועה האורגנית או הממומנת שלהם. מכאן נשאלת השאלה, האם גוגל מתייחסת בצורה שונה לקישורים הנוצרים בעונה ומחוץ לעונה ?
לפי דעתי, לא. אומנם, גוגל מבחינה בין קישורים עדכניים יותר לקישורים פחות עדכניים, אך התרומה שלהם אמורה להיות שווה לאורך זמן.
אני יותר מאשמח לשמוע את דעתך בנושא ?, כתוב אותה עכשיו בתגובות למטה.