Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
איך מנועי חיפוש בוחנים אמינות של עמודים ברשת ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » איך מנועי חיפוש בוחנים אמינות של עמודים ברשת ?

איך מנועי חיפוש בוחנים אמינות של עמודים ברשת ?

24 במרץ 2011 סגור לתגובות על איך מנועי חיפוש בוחנים אמינות של עמודים ברשת ? עידן שלומן

אמינות מנועי חיפושדו"ח מיוחד שהופק על ידי בינג, מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בוחן את השאלה, כיצד ניתן לבחון אמינות של עמודים ברשת על בסיס התוכן שמוצג בהם ועל בסיס הסיגנלים שמקיפים אותם.

ברגע שמנוע החיפוש יוכל להבין איזה אתר/עמוד אמין יותר מהשני, הוא יוכל להשתמש במידע לדירוג וסינון האתרים/עמודים בתוצאות החיפוש שלו.

למה צריך בכלל לבדוק את אמינות העמודים ברשת ?

לפני שנבין את הנקודות העיקריות בדוח, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלה הנ"ל.

התשובה שנתנה לשאלה זו בדו"ח היא שהנוכחות של מידע מטעה ברשת מהווה בעיה רצינית לאנשים אשר מסתמכים בצורה כמעט מלאה על הרשת כמקור מידע רלוונטי בתחומים שונים כמו בריאות, פוליטיקה, פיננסיים ועוד.

אפשר לראות את נחיצות המחקר בצורה טובה בתחום קידום האתרים בו כל אחד כותב את השקפותיו אך לעיתים קרובות הם לא רלוונטיות או פשוט שגויות.

כיצד ניתן לבחון אמינות על פי הדו"ח ?

על פי הדו"ח, ניתן לבחון את אמינות עמודי הרשת ב – 3 קטגוריות שונות, נתוני On-Page, נתוני OFF-Page ונתונים מצטברים אשר נאספים מ"תוכנות הריגול" של מנועי החיפוש (סרגלי כלים, דפדפנים וכדומה).

נתוני On-Page

  • מספר שגיאות הכתיב המופיעות בעמוד.
  • מספר הפרסומות המופיעות בעמוד.
  • סוג הדומיין שאליו משוייך העמוד ( Com, Net, Gov וכדומה)

נתוני OFF-Page

  • פרסים והסמכות אשר האתר או הארגון זכה בהם. למשל, פרסי Webby, דירוג Alexa, פרסי HON (בתחום הרפואי) וכדומה.
  • דירוג PR ודירוג עבור שאילתות שונות ברשת.
  • אתרי שיתוף, קיצור כתובות כמו Bit.ly, אינטרקציה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר (מספר לייקים, תגובות, שיתופים והקלקות) ורשתות תיוג כמו Delicious.

נתונים מצטברים מ"תוכנות הריגול" של מנועי החיפוש

  • פופולריות – כמות המבקרים באתר.
  • מיקום גיאוגרפי – כמות המבקרים ממיקומים גיאוגרפיים שונים.
  • זמן שהייה – כמה זמן כתובת ה – URL היתה פתוחה בדפדפן, יכולה להקיש על זמן השהייה או הקריאה של הגולש.
  • גולשים חוזרים – כל כמה זמן גולשים חוזרים לאתר המדובר.
  • מומחיות – עד כמה בעלי האתר מומחים בתחום בו הם עוסקים, נבדק על פי פופולריות האתר בקרב הגולשים.

לסיכום, העתיד של קידום האתרים בישראל ובעולם הוא בתוכן איכותי, מתחדש ומקורי אשר מדבר אל הגולשים ולא אל הרובוטים. סביר להניח שזה יקרה עוד הרבה זמן, אבל כדאי כבר עכשיו לראות כיצד ניתן לשפר את האתר, להתאים אותו ולהפוך אותו למקור אמין יותר.

אשמח לשמוע את דעתך בנושא, האם לפי דעתך ישנם עוד פרמטרים אשר מנועי החיפוש יכולים לחשוב עליהם בעת הערכת אמינות העמודים ברשת האינטרנט ?

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • מה זה אחסון אתרים באינטרנט ולמה צריך את זה ? מה זה אחסון אתרים באינטרנט ולמה צריך את זה ?
  • מידע מוטעה שמפיצים מקדמי אתרים ברשתמידע מוטעה שמפיצים מקדמי אתרים ברשת
  • מודעות טוויטר בחיפוש גוגל Realtimeמודעות טוויטר בחיפוש גוגל Realtime
  • אל תמכור, תלמד. אל תמכור, תלמד.
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×