Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
הצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגל
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » הצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגל

הצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגל

22 במרץ 2011 סגור לתגובות על הצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגל עידן שלומן

לפני מספר ימים דווח בבלוג Google Operating System כי גוגל החלו בניסוי בו הם מציגים את כמות המילים בכל עמוד אינטרנט ישירות בתוצאות החיפוש.

הדוגמא שמוצגת היא על מילת המפתח belgian waffle recipe מתוך חיפוש מתכונים בגוגל (המנוע החדש ביותר של גוגל).

כמות המילים בגוגל

האם גוגל תשנה את ההתחייסות שלה לכמות המילים וצפיפות המילים בעמודי הרשת ?

כפי שזה נראה, יתכן מאוד שגוגל עורכים ניסוי כלשהו אשר מטרתו לבדוק את תגובות הגולשים לעמודים ארוכים וקצרים ברשת.

כיום, אורך הטקסט האופטימלי מבחינת מקדמי האתרים נע סביב ה – 300-400 מילים לעמוד עם צפיפות של 3%-7% , יתכן מאוד שאם נראה שינויים בנושא זה כל ההתייחסות תהיה שונה.

למרות זאת, אישית אני חושב שפשוט כדאי לכתוב לאנשים – בסופו של דבר, אנחנו מעוניינים בהמרות גולשים ולא בסריקות אין סופיות של גוגל. כתיבת מאמרים, חדשות וטיפים אשר מיועדים לאנשים עוזרת בשני המישורים אבל כמובן שהיא דורשת הרבה יותר זמן, משאבים וכסף ראשוני.

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כיצד המעבר ל – 4 מודעות גוגל אדוורדס בגוגל משפיע עליך?כיצד המעבר ל – 4 מודעות גוגל אדוורדס בגוגל משפיע עליך?
  • איך להשתמש ב – Google Webmaster Tools ? – מדריך עדכני לשנת 2012איך להשתמש ב – Google Webmaster Tools ? – מדריך עדכני לשנת 2012
  • האם דומיינים עשירים במילות מפתח הולכים להיפגע בקרוב ?האם דומיינים עשירים במילות מפתח הולכים להיפגע בקרוב ?
  • איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×