נראה שגוגל לא פועלת רק כנגד המקדמים האורגניים אלא גם נגד המפרסמים הפעילים שלה במערכת גוגל אדוורדס.
הכאפה של גוגל (Google Slap) הוא כינוי לתופעה שהחלה בשנת 2009 כאשר גוגל החליטו להדק את החגורה סביב מפרסמי גוגל אדוורדס. האירוע האחרון שתועד היה בראשית 2010, בו אחוז גדול מאוד של מפרסמים היה צריך להסיר או לבנות מחדש את הקמפיינים.
דיווח בפורום של WebMasterWorld מעלה את ההשערה כי גוגל החלה לחלק כאפות למפרסמים בה. כרגע לא ברור אם זו הענשה גורפת למספר רב של מפרסמים או משהו נקודתי. אבל בהחלט יתכן שגוגל החליטו לפעול גם במישור הממומן ולא רק במישור האורגני כנגד משווקים בעייתים (בעיניהם..).
האם ראית שינויים כלשהם בקמפיינים הממומנים שאתה מנהל ? אם כן, אשמח לשמוע על הבעיות שעלו בפניך.
מקור : seroundtable