מפרסמים, מקדמים ומשווקים רבים באינטרנט מתלוננים מפעם לפעם על כך שהנתונים המופקים על ידי כלי מילות המפתח של גוגל לא בדיוק מדוייקים, וזאת בלשון המעטה.
הודעה שנשלחה על ידי Loranlor1 בפורום העזרה של גוגל גרמה לעובד גוגל לאמת את הנושא (לפחות לגבי מספר מילות מפתח שנשלחו על ידו). ההודעה של Loranlor1 היתה :
אני בדקתי ב – 2 תקופות זמן שונות – פעם אחת היום ופעם אחת לפני חודש. אני מקבל עכשיו תוצאות שונות לגמרי ממה שקיבלתי לפני חודש. שוק – גרמניה, שפה – גרמנית.
אני מבין שיכול להיות שינוי במספרים, אבל זה קיצוני מידי בשביל שזה יהיה הגיוני.
סקוט, עובד גוגל אשר אחראי לכלי מילות המפתח, השיב לו :
תודה על ההתראה שלך בנושא. אני רואה תוצאות דומות לשלך במילות המפתח שציינת (המשווק ציין 2 ביטויים) והעברתי את הנתונים לצוות הפיתוח. אני אחזור אליך ברגע שתהיה לי תשובה..
לפי דעתי, ישנה בעיה מהותית בכלי מילות המפתח של גוגל והוא ללא ספק מזייף כמעט בכל מילת מפתח. הכלי יכול לתת לך אומדן כלשהו על פופולריות ונפח החיפוש אבל פעם אחר פעם, אני מוצא את הנתונים ללא מדוייקים, ברוב המקרים מופרזים ולא מתאימים לנתונים אשר מסופקים על ידי גוגל אנליטיקס.
אני אשמח לשמוע, האם נתקלת בבעיה דומה בעבר ?, האם זה אומר שגוגל מודים בחוסר הדיוק של תוצאות הכלי ?
מקור : seroundtable