מקרה בוחן מעניין שפורסם בבלוג חברת RKG מציג כי למרות שעל פי כל הנתונים האחרונים על גדילת נפח השימוש בבינג ויאהו, נפח הפרסום הממומן עדיין נמצא בירידה.
על פי מקרה הבוחן שפורסם בבלוג נתוני הפרסום הממומן (PPC) בבינג נמצאים בירידה מתמדת מאז האיחוד עם יאהו. מכאן, השאלה המתבקשת היא למה זה קורה ואיך ניתן להחזיר את רמת הביצועים בקמפיין לפני האיחוד ביאהו ?
הנה הממצאים המרכזיים שהופקו כתוצאה מהמצב על ידי חברת RKG :
- נפח החיפוש הממומן של יאהו ובינג ירד ב – 4 אחוזים ( מ – 24% ל – 20% ) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
- הסיבה המרכזית לירידה היא במדיניות השותפים הנוקשה יותר של בינג. כאשר יש פחות שותפים יש פחות חשיפה וקליקים על מודעות הפרסום הממומנות.
- עם זאת, כתוצאה ממדיניות השותפים הזו כמות המכירות ביחס לכמות ההקלקות היא באותה רמה כמו גוגל המתחרה המרכזי – זה נתון מצויין אשר מבטא את איכות התנועה שמתקבלת מבינג ויאהו.
- לעומת גוגל, מנוע החיפוש בינג מתקשה במוניטציה ( Monetizing, הפקת רווח מתנועה) של תוצאות החיפוש שלו. כתוצאה מכך, הקמפיינים בבינג סובלים מפחות חשיפות והקלקות בפרק זמן דומה.
אם אתה עוסק בפרסום ממומן במנועי חיפוש בחו"ל, אשמח לשמוע את דעתך בנושא. האם גם אתה הרגשת ירידה משמעותית בתנועה הממומנת ?, איך האיחוד השפיע על איכות התנועה ?, כיצד לפי דעתך אפשר לשפר את המוניטציה של תוצאות החיפוש ?