אתמול גוגל הודיעו בבלוג הרשמי שלהם כי הם מתכוונים לשלב תוצאות חיפוש מרשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר ושות') בצורה רחבה הרבה יותר ממה שהכרנו עד היום.
השינוי הוא קיצוני מאוד ומהווה דרך נוספת להתאים את התוצאות לכל גולש בצורה אישית אף יותר ממה שהכרנו עד היום. השינוי מתבטא בדרכים הבאות :
- תוצאות חיפוש מרשתות חברתיות מופיעות כתוצאות חיפוש אורגניות ולא כתוצאות נפרדות מהן בחלק התחתון של העמוד.
- התוצאות מכילות אלמנטים חברתיים אשר מציגים מידע על החברים שהמליצו על התוכן או יצרו אותו ברשת החברתית.
- יצירת פיקוח מצד הגולש על תוכן שמופץ בצורה פרטית או פומבית.
בשביל להבין טוב יותר על מה מדובר, כדאי לראות את הסרטון הבא שהופק על ידי גוגל :
נכון להיום, ההתאמה ניתנת רק לגולשים שמחוברים לחשבון ה – Gmail שלהם. במידה ואתה לא מעוניין לקבל תוצאות מותאמות אישית בצורה כזו, ערוך חיפוש בגוגל כאשר אתה מנותק מהחשבון שלך.