Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
בניית קישורים לקידום אתרים – האם יש עוד מה לחדש בנושא?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » בניית קישורים לקידום אתרים – האם יש עוד מה לחדש בנושא?

בניית קישורים לקידום אתרים – האם יש עוד מה לחדש בנושא?

9 בפברואר 2011 2 תגובות עידן שלומן

בניית קישורים לקידום אתריםדיון מעניין בפורום WebmasterWorld עסק בשאלה, האם יש עוד מה ללמוד על בניית קישורים לקידום אתרים באינטרנט ?. אותו משתמש שפתח את הדיון טוען שהוא לא מצליח לאתר שיטות, רעיונות והמצאות חדשות לבניית קישורים לאתרי אינטרנט. כתוצאה מכך, עולה השאלה, האם אין מה עוד לחדש בתחום ?

כרגע יש שם שתי תשובות מעניינות במיוחד, הראשונה היא של wheel  שאומר :

למען האמת, אין משהו ייחודי או חדש בתחום. זה פשוט ללמוד טכניקות למצוא מקומות בהם אפשר לשלב קישורים ולאחר מכן שיטות להכניס את הקישורים למקומות אלה. פרוצדורות אלה מפורטות בפורום זה שוב ושוב בגירסאות שונות.

השניה היא של מנהל פורום, אשר בא כתגובה לתשובה של wheel  :

אני מסכים שאין שום טכניקה חדשה שמפורסמת, אבל יש טכניקות חדשות אשר מפותחות ומיושמות. ראיתי אותן בפעולה, אני שומע עליהן בחשאי וכאשר אני צריך אחת, אני ממציא טכניקה שונה לבניית קישורים שאף אחד אחר, עד כמה שאני יודע, לא חשב עליה.

בישראל זה לא כל כך פופולרי, אבל בחו"ל ישנם מחליפי קישורים שזו העבודה העיקרית שלהם – ליצור קישורים ללקוחות, בעלי עסקים ואתרים אישיים שלהם. השיטות בגדול הם ידועות ומפורסמות זה יכול להיות החלפות קישורים, פרסום מאמרים באתרים חיצוניים, כתיבת פוסט אורח לבלוג, יצירת ווידג'טים וכלים שימושיים, שיתוף ברשתות חברתיות וטקטיקות אחרות.

מה דעתך, האם ניתן עוד לחדש בתחום הזה או שהכל ידוע, רוטיני ושגרתי ? כיצד אתה פועל לקידום האתרים שלך ושל הלקוחות ברשת ?

מקור : seroundtable

אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • למה גוגל שונאת אפיליאטים ? למה גוגל שונאת אפיליאטים ?
  •  5 טעויות (ופתרונות) בשילוב כותרות Title לקידום אתרים באינטרנט 5 טעויות (ופתרונות) בשילוב כותרות Title לקידום אתרים באינטרנט
  • מנוע החיפוש עליבאבא (Alibaba) עקף את גוגל בסין מנוע החיפוש עליבאבא (Alibaba) עקף את גוגל בסין
  • מהן בעיות האופטימיזציה (On-Page) הנפוצות ביותר ואיך לתקן אותן ? –דו"ח חדש של Raven Tools לשנת 2015מהן בעיות האופטימיזציה (On-Page) הנפוצות ביותר ואיך לתקן אותן ? –דו"ח חדש של Raven Tools לשנת 2015
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    2 תגובות

    1. אלי גולדמן 10 בפברואר 2011 בשעה 15:10

      אין הרבה מה לחדש אבל כן אפשר לעבוד בדיוק כמו בחו"ל – אתרי מאמרים, בלוגים רלוונטים והחלפות איכותיות.

    2. דניאל בכנוב 23 באפריל 2012 בשעה 17:36

      תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי מאוד, הוא משתנה פעמים רבות בכל חודש עם כל שינוי אלגוריתמי של גוגל. אני מוצא את עצמי פעמים רבות מחפש מאמרים בנושא על מנת להעשיר את הידע שלי ונתקל במחסום מידע בעיקר ברשת הישראלית(הקטנה).
      בסופו של דבר ישנו אלגוריתם מסוים אשר מחשב לפי נתונים כמותיים ציונים לאתרים. המטרה הסופית שלנו היא לקבל את הדרוג הכי גבוה למילת המפתח שאנו רוצים לקדם.
      אם זאת, ישנו פרמטר ידוע אשר לא ישתנה מאז הקמת מנוע החיפוש גוגל: קישורים.
      קישורים מהווים חלק גדול מאוד מציון האתר בסופו של דבר. כמובן שמנוע החיפוש כיום לא מחלק ציון זהה על כל קישור אלא לכל קישור ישנו איכות שונה.
      דוגמה לכמה שהתחום דינמי – המגמה של מנוע החיפוש בשנת 2012 שונה מקידום ב2011 בכך שהרשת הרבה יותר חברתית. מקדם אתרים שרוצה להצליח בשנת 2012 חייב לשים לב ליותר סינגלים חברתיים – רוצו לפתוח חשבון פייסבוק וגוגל פלוס.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×