לפני מספר ימים גוגל התחילו לבחון תצוגה חדשה של מודעות PPC במערכת גוגל אדוורדס. השינוי המרכזי הוא קידום בולט יותר של שורת התיאור הראשונה ( מתוך שתי שורות אפשריות ) לכותרת והגדשה שלה. השינוי מתייחס רק למודעות אשר נמצאות מעל תוצאות החיפוש האורגניות, כלומר המודעות המודגשות בצבע שונה משאר המודעות והטקסט בעמוד.
על מנת להבין טוב יותר על מה מדובר, אפשר לראות את הדוגמא הבאה :
בעקבות השינוי, גוגל מעוניינים להגדיל את ה – CTR (אחוז הלחיצה) למודעות אלה וכתוצאה מכך להגדיל את רווחיה בעוד כמה אחוזים.