Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
Quality Link – קישור איכותי
Signup קידום אתרים » מאמרים ומחקרים » מילון מונחים » Quality Link – קישור איכותי

Quality Link – קישור איכותי

מנועי החיפוש מתייחסים לקישורים נכנסים כהצבעות אמון באתר. קישורים איכותיים הם קישורים אשר נחשבים יותר טובים בעיני מנועי החיפוש מאשר קישורים בעלי איכות ירודה.

ישנן מספר דרכים להגדיר מהו קישור איכותי, הנה הפרמטרים העיקריים לקביעת קישור כאיכותי פחות או יותר :

  • מקור הקישור – במידה והקישור מופנה מאתר סמכות ברשת הוא יחשב הרבה יותר מאשר קישור מאתר שעדיין לא צבר לעצמו מוניטין וסמכות בעיני מנועי החיפוש. אלגוריתם TrustRank הוא אלגוריתם אשר מתייחס לפרמטר זה.
  • קושי השגה – סביר להניח שככל שהקישור קשה יותר להשגה, מנועי החיפוש יתייחסו אליו כיותר איכותי על פני קישורים אחרים. בנוסף, פרמטר זה מתייחס למתחרים לאתר שיצטרכו לעבוד קשה יותר בשביל להשיג קישור דומה.
  • ותק – ככל שותק הקישור גדול יותר, מנועי החיפוש מתייחסים אליו כאיכותי יותר – ולהיפך.
  • קשר נושאי – במידה ויש קשר נושאי בין האתר המקשר לאתר המקושר, מנועי החיפוש יתייחסו לקישור כאיכותי יותר – ולהיפך.
  • קישור בתוך תוכן האתר – קישורים בתוך תוכן האתר הם קישורים איכותיים יותר מכיוון שבדרך כלל זהו המאפיין המייחד קישורים טבעיים.

טקסט הקישור המופיע תחת ה – anchor text יכול לעזור בקידום האתר במנועי החיפוש. אולם, במידה וטקסט הקישור יהיה מתאים לתוכן האתר ויופיע בעמודים בעלי סמכות נמוכה הקישור לא יתרום במידה רבה לקידום האתר – ולהיפך.

יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×