בעבר מנועי החיפוש דירגו אתרים על פי צפיפות מילות מפתח שהופיעה בעמודי התוכן שלהם. אם זאת, ישנם מספר אינדקסים ומנועי חיפוש פרימיטיביים אשר מתייחסים ונותנים חשיבות לנושא צפיפות מילות המפתח.
למרות זאת, לעיתים קרובות מקדמי אתרים נוהגים להשתמש בדחיסת מילות מפתח בעמודי התוכן של האתר על מנת לנסות להתברג במיקומים גבוהים במנועי החיפוש. עמודי תוכן שעברו דחיסת מילות מפתח הם בדרך כלל עמודים אשר אחוז ההמרה שלהן נמוך מאוד, עמודי תוכן אשר מתקשים לקבל קישורים נכנסים טבעיים וכתוצאה מכך להתברג במיקומים גבוהים.
- קישורים רלוונטים –
E-Marketing News -מאמר מצויין בנושא צפיפות מילות מפתח.
SEOBook 1 -כתיבה למנועי חיפוש, למה הכוונה בכתיבה טבעית ?
SEOBook 2 – כלי בדיקת צפיפות מילות מפתח.