המרה בדרך כלל בא לידי ביטוי כאשר היעד הרצוי מושג. בדרך כלל, המרות או יחס המרה ניתן למדוד בצורה קלה ופשוטה בפרסום מקוון לעומת פרסום מסורתי ( טלוויזיה, עיתונות ורדיו ). לעיתים קרובות, צורת המדידה בפרסום מסורתי היא על ידי שימוש במספרי טלפון מותאמים קמפיין או קופוני הנחה בעלי מספר סידורי שונה.
ישנן, דוגמאות רבות ליעדים מקוונים המובילים להמרה כזו אחרת, הנה כמה דוגמאות:
- מכירה של מוצר.
- מילוי טופס ( ליד ).
- קבלת שיחת טלפון ממבקר באתר.
- קבלת דואר אלקטרוני של מבקר באתר.
- מילוי משאל או סקר מקוון.
- קבלת פידבק או משוב אחר.
- הפצת כתובת האתר שלך לחברים ומכרים של המבקר.
- קישור המפנה לאתר שלך בצירוף המלצה או ביקורת חיובית.
ישנן תוכניות סטטיסטיקה ייעודיות אשר מאפשרות לך לנהול ולעקוב אחרי המרות האתר או המרות הקמפיין שלך.
- קישורים רלוונטים –
Google Conversion University – מידע חינמי אותו מפרסמת גוגל על מעקב אחר המרות באינטרנט.
Google Website Optimizer – כלי אופטימיזציה מבית גוגל, אשר מטרתו העיקרית היא שיפור יחס ההמרה של האתר.