מידע מרוכז מקושר בדרך כלל לאתרי מסחר אשר מציגים מוצרים אשר נמכרים באתרים אחרים. לדוגמא, מוצרי חשמל או ספרים מכילים בדרך כלל את אותו תיאור מכירתי אשר מופץ על ידי היצרן או בגב הספר.
מנועי החיפוש לעיתים קרובות, קובעים עמודים המכילים מידע מרוכז כעמודים המכילים תוכן משוכפל מהסיבה הפשוטה שתוכן זה מופיע באתר מכירות או באתר היצרן. על מנת לשנות זאת, בעל האתר צריך לשאוף להפוך את האתר שלו לאתר סמכות בנושא או לחילופין להכניס מידע לא מרוכז ( למשל, ביקורות ייחודיות, תגובות גולשים, תגובות צרכנים וכדומה. ) אשר מנועי החיפוש יכולים לאנדקס כעמודי תוכן ייחודיים.