Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים איכותיים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
מה זה קידום לוקאלי (Local SEO)?
Signup קידום אתרים » מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO) לעסקים » מה זה קידום לוקאלי (Local SEO)?

מה זה קידום לוקאלי (Local SEO)?

כיום, פועלים ברשת האינטרנט עסקים רבים אשר פונים בצורה ארצית ואולי אף גלובלית למיליוני גולשים בעולם, אך עדיין רוב בעלי העסקים מתבססים על המיקום הפיסי של החנות או המסעדה ומחפשים לקוחות חדשים באזור הפעילות שלהם.

מנועי החיפוש הגדולים (גוגל, בינג ויאהו) משתמשים ביותר מ – 200 פרמטרים לדירוג תוצאות החיפוש בשביל להציג לגולש את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבורו. אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר מדברים על חיפושים מקומיים ו – Local SEO הוא המיקום שלך.

מה זה LOCAL SEO?

מה זה קידום לוקאלי (Local SEO)?

קידום אתרים מקומי או קידום אתרים לוקאלי (Local SEO) מתרכז במיקום העסק או באזורי השירות שלו. קידום אתרים אורגני מורכב מ – 3 שלבים עיקריים:

  1. אופטימיזציה של קוד האתר
  2. כתיבת תוכן רלוונטי למילות המפתח המקודמות
  3. בניית קישורים טבעית או יזומה לאתר

קידום אתרים מקומי (Local SEO) משתמש בטכניקות זהות בשילוב פרמטרים נוספים כמו שם העסק (Name), כתובת העסק (Address) ומספר הטלפון של העסק (Phone) או בקצרה, NAP.

כיום, כתוצאה מעדכון Pigeon קידום אתרים מקומי (Local SEO) בא לידי ביטוי במצבים הבאים:

  1. חיפושים מקומיים – מן הסתם, כאשר נבצע חיפוש על ביטוי אשר מכיל את שם היעד, למשל ביטויים כמו רואה חשבון ברמת גן או יוגה בחיפה וכדומה. במצב כזה, נוכל לקבל תוצאות חיפוש אורגניות, תוצאות חיפוש מ – Google Maps ותוצאות חיפוש ממומנות אשר מותאמות לחיפוש המקומי.

    חיפושים מקומיים
    הדגמה של תוצאות מקומיות כאשר מחפשים את הביטוי "מנעולן בחיפה", תוצאות אלה יהיו זהות ללא תלות במיקום הגולש בישראל.
  2. תוצאות מקומיות – לאחר עדכון גוגל Pigeon, נוכל לקבל תוצאות מקומיות גם על ביטויים כלליים אשר יש להם משמעות למיקום הגולש. למשל, ביטויים כמו פיצה, בנק, עורך דין, מנעולן, אינסטלטור וכדומה. השינוי לאחר עדכון גוגל Pigeon, לא משתקף רק בשילוב תוצאות החיפוש מ – Google Map אלה בשינוי מהותי בתוצאות החיפוש (כולל תוצאות החיפוש האורגניות) והצגה של העמוד הרלוונטי ביותר למיקום הגולש.

    תוצאות חיפוש מקומיות
    הדגמה של תוצאות מקומיות אשר משתנות כתלות במיקום הגולש, החיפוש שבוצע פה הוא בחיפה אך אם נחפש את אותו ביטוי "מנעולן" בתל אביב נקבל תוצאות שונות לגמרי.

כאשר נבצע חיפוש מקומי אשר כולל את היעד (יוגה בחיפה), התוצאות שיתקבלו בגוגל תמיד יהיו זהות ללא תלות במיקום הגולש. הבעיה או ההזדמנות 🙂 היא כאשר מוצגות תוצאות מקומיות על חיפושים כלליים – זה בהחלט מוביל לתהליך בו תוצאות החיפוש עוברות פרסונליזציה והתאמה למיקום הגולש.

איך גוגל יכול לדעת את המיקום המדוייק של הגולש?

בשנים האחרונות, חברת גוגל שיפרה את יכולות ההתאמה למיקום הגולש. כיום, התהליך מתבצע על ידי שילוב של מספר גורמים כתלות במכשיר בו הגולש משתמש (טלפון סלולרי מול מחשב שולחני).

Google Do No Evilבמכשירים סלולריים בהם מופעל ה- GPS (מערכת איכון עולמית), המכשיר שולח בצורה אוטומטית לגוגל את המיקום המדוייק של המשתמש. כתוצאה מכך, כל תוצאות החיפוש בגוגל מותאמות למיקום הגולש ולא ניתן לבחור מיקום חילופי.

במידה וה – GPS מכובה, גוגל עדיין יכולה לאתר את הגולש במידה והוא משתמש ברשתות Wi-Fi פתוחות או סגורות. גוגל עושה זאת על ידי שימוש במידע שנסרק "בטעות" בעת מיפוי וצילום ערי העולם לשירות Google Street View.

במחשבים שולחניים, גוגל מבצעת ניתוח בהתאם לפרמטרים הבאים:

  1. ניתוח כתובת ה – IP של המחשב.
  2. היסטוריית המיקומים של הגולש.
  3. ניתוח והתאמה אוטומטית למיקומים האחרונים שהגולש הזין בשאילתות שביצע (למשל, אם חיפשת לאחרונה יוגה בחיפה, רואה חשבון בחיפה ומסעדות בחיפה – גוגל מסיק שאתה גר בחיפה).
  4. המיקום שהגולש מזין בצורה ידנית על ידי שימוש בכלי חיפוש (בתוך תוצאות החיפוש). שימוש בכלי חיפוש יכול להציג לנו תוצאות מקומיות במיקומים שונים מהמיקום שלנו.

לסיכום, קידום אתרים מקומי (Local SEO) טומן בחובו יתרונות רבים לעסק שלך. במידה ואין לך עדיין פרופיל עסקי ב – Google, עבור לפרק הבא אשר ינחה אותך במהלך ביצוע הרישום הבסיסי במרכז Google לעסק שלי (Google My Business).

פרקי מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO) לעסקים

  1. פרק 1 – מה זה קידום לוקאלי (Local SEO)? – אתה נמצא כאן!
  2. פרק 2 – כיצד לבצע רישום ב – Google לעסק שלי ולהופיע במפות ותוצאות גוגל?
  3. פרק 3 – איך עושים אופטימיזציה לפרופיל העסקי ב – Google לעסק שלי (Google My Business)?
  4. פרק 4 – אופטימיזציית On Page לעמודי האתר העסקי שלך
  5. פרק 5 – מהם Citations ולמה הם חשובים בנוכחות הוירטואלית של העסק שלך?
  6. פרק 6 – כיצד לגרום ליותר לקוחות להשאיר תגובות חיוביות לעסק?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :


    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×