Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
עדכון בהצגת תוצאות חיפוש מקומיות בגוגל – איך זה משפיע על העסק שלך?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » עדכון בהצגת תוצאות חיפוש מקומיות בגוגל – איך זה משפיע על העסק שלך?

עדכון בהצגת תוצאות חיפוש מקומיות בגוגל – איך זה משפיע על העסק שלך?

19 באוגוסט 2015 סגור לתגובות על עדכון בהצגת תוצאות חיפוש מקומיות בגוגל – איך זה משפיע על העסק שלך? עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

בשבוע האחרון גוגל ערכה מספר שינויים דרמטים בתוצאות החיפוש המקומיות והצגת המפות של Google Map. שינויים אלה ישפיעו בצורה ישירה על כל עסק שפועל בצורה מקומית בגוגל (חנויות, עסקים קטנים, מסעדות וכדומה).

במאמר זה אציג סקירה קצרה של השינויים ואנסה לנתח כיצד זה ישפיע על העסק שלך.

מעבר מהצגת 7 תוצאות מקומיות ב – Google Maps ל – 3 תוצאות מקומיות בלבד

עד היום, כאשר גולש ביצע חיפוש על ביטוי מקומי (יוגה בתל אביב, רואה חשבון בנתניה וכדומה) או ביטוי כללי עם כוונה מקומית (בנק, מסעדות כשרות וכדומה) רוב תוצאות החיפוש המקומיות הכילו 7 תוצאות חיפוש מקומיות מ – Google Maps. בעבר, חיפוש אחר "יוגה בתל אביב" הציג את התוצאות הללו:

תוצאות Google Maps על יוגה בתל אביב בעבר
מהיום, בלוק המפות מצטמצם לבלוק קטן הרבה יותר של 3 תוצאות חיפוש מקומיות בלבד אשר המידע שמוצג בהן הוא:

  1. שם העסק
  2. תמצית דירוגי הגולשים עבור העסק.
  3. קטגוריית העסק.
  4. מיקום העסק.
  5. שעות הפעילות של העסק (שעות דינמיות אשר מציגות עד מתי העסק יהיה פתוח ביום נתון, למשל פתוח עד 19:00 או נסגר בקרוב).
  6. קישור לאתר הבית של העסק.
  7. ניווט לעסק באמצעות Google Maps.

מהיום, חיפוש אחר "יוגה בתל אביב" מציג את התוצאות הללו:

תוצאות Google Maps על יוגה בתל אביב בהווה

השינוי בתוצאות החיפוש הלוקאליות בגוגל לא מתבטא רק בשינוי קוסמטי אלא גם בשינוי פונקציונלי. כעת בלחיצה על אחת מתוצאות החיפוש, במקום הרחבה של ה – Knowledge Graph בתוך עמוד התוצאות, גוגל מפנה אותנו לעמוד תוצאות מקומי עם מיקום על Google Maps.

העמוד מחולק ל – 2 עמודות, כאשר בעמודה הראשונה מוצגים כ – 20 עסקים מקומיים (בהתאם למילת המפתח שנחפש) ובעמודה השניה מוצג מיקום העסק על גבי מפת היעד.

תצגות עמודות ב - Google Maps

בשינוי זה, גוגל שמה דגש משמעותי מאוד על ביקורות הגולשים שפורסמו בעמוד Google לעסק שלי והיא מציגה אותן לצד פרטי העסק בצורה בולטת במיוחד (בעבר, היינו צריכים להכנס לעמוד Google+ של העסק על מנת לראות אותן).

ביקורות גולשים Google Maps

איך השינוי בהצגת תוצאות החיפוש המקומיות בגוגל וב – Google Maps משפיע על העסק שלך?

שינוי זה הוא משמעותי במיוחד עבור עסקים מקומיים שעדיין לא שולטים בצורה מלאה בתוצאות החיפוש המקומיות שלהן. לפי דעתי, ההשפעות העיקריות הן:

  • צמצום החשיפה ב – Google Maps – צמצום החשיפה ב – Google Maps תשפיע בצורה ישירה על עסקים אשר נמצאים במקומות 4-7 – הם כבר לא יופיעו בתוצאות וסביר להניח שהתנועה שהם יקבלו בעתיד תצטמצם בצורה משמעותית.
  • קידום לוקאלי (Local SEO) חשוב יותר מתמיד – קידום לוקאלי (Local SEO) נעשה הרבה יותר חשוב מבעבר, הוא נעשה חשוב עוד הרבה יותר כאשר רואים את הקורלציה בין המקומות הראשונים בבלוק המפות של Google Maps לבין התוצאות האורגניות במיקום זה. בעל עסק שחושב שהוא יבצע רישום ל – Google My Business וישר יעקוף את כל המתחרים שלו בנישה – זה כבר לא יקרה..
  • פרסום לוקאלי – גוגל מנסה כל הזמן למצוא עוד מקומות לשלב את מודעות גוגל אדוורדס וכעת היא בוחנת שילוב של מודעות מעל תוצאות Google Maps במספר מקומות בארה"ב. לפי ניסיון העבר, סביר להניח שהניסוי הזה יורחב לכלל העולם בקרוב מאוד.פרסום ב - Google Maps

אם אתה פועל בנישה מקומית, אני ממליץ לך לבדוק אם אתה נמצא ב – 3 התוצאות הראשונות של Google Maps במילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך. אם הנוכחות שלך חזקה, הכל מעולה 🙂 – אם אתה לא מופיע, קרא את מדריך קידום אתרים לוקאלי לעסקים שפרסמתי לאחרונה אשר ידריך אותך בכל הנקודות החשובות בתהליך הלוקאלי (אופטימיזציה, יצירת Citations וביקורות גולשים).

אם אתה פועל בצורה לוקאלית אשמח אם תשתף אותנו בתובנות שלך על הנושא – פרסם את התגובה שלך בהמשך פוסט זה.

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • מחקר: בלוק המפות של Google Maps מוצג ב- 93% מהמקרים במקום הראשוןמחקר: בלוק המפות של Google Maps מוצג ב- 93% מהמקרים במקום הראשון
  • קידום אתרים מקומי ב – Google Places (גוגל מקומות) בישראלקידום אתרים מקומי ב – Google Places (גוגל מקומות) בישראל
  • איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?
  • מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?  מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

שם מלא (*) :
טלפון (*) :
דואר אלקטרוני (*) :

שותף מוסמך של גוגל (Google)
© 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

טלפון :050-6950312.
כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

עדכונים בדואר אלקטרוני

הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

×