Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
עדכון היונה – עדכון אלגוריתם בתוצאות החיפוש המקומיות בארה"ב
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » עדכון היונה – עדכון אלגוריתם בתוצאות החיפוש המקומיות בארה"ב

עדכון היונה – עדכון אלגוריתם בתוצאות החיפוש המקומיות בארה"ב

27 ביולי 2014 3 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לאחר עדכון גוגל פינגווין, עדכון גוגל פנדה ועדכון גוגל Hummingbird (קוליברי), גוגל שיחררה עדכון אלגוריתם חדש שאמור להשפיע על תוצאות החיפוש המקומיות (בשלב הראשון בארה"ב) כך שהן יהיו מועילות, רלוונטיות ומדוייקות יותר.

מהו מקור השם "עדכון היונה" (Pigeon Update) ?

עדכון גוגל ברלד, צילום מסך מהאתר של ברלדבצורה בלתי רשמית ועל מנת שיהיה קל להתייחס לעדכון זו, האלגוריתם כונה על ידי מגזין Search Engine Land בשם "עדכון היונה" (Pigeon Update) – הסיבה לשם, היא שמדובר בעדכון בתוצאות החיפוש המקומיות ויונים נוטות לעוף בחזרה הביתה. אם אתם שואלים אותי, אני מעדיף לקרוא לעדכון על שם ברלד 🙂

יתכן מאוד שהשם שניתן ישנתה בעתיד הקרוב, כמו שעדכון חוות התוכן/החוואים (Farmers) שינה את שמו לעדכון גוגל פנדה.

מה ההשפעה של עדכון היונה על תוצאות החיפוש ?

בנתיים, הדבר היחיד הרשמי שגוגל הסכימה לנדב בנוגע לעדכון זה הוא שאלגוריתם הדירוג מתחבר בצורה ישירה לחלק מעקרונות הדירוג של התוצאות האורגניות ( גרף הידע של גוגל, מילים נרדפות, טעויות כתיב וכדומה) , כך שסביר להניח שנראה קורלציה גבוהה יותר בין אתרים שנמצאים בראש תוצאות החיפוש האורגניות והמקומיות בבלוק המפות.

הנה סיכום קצרצר של ההשפעות המיידיות שנצפו לאחר עדכון זה :

  1. כאמור, נכון להיום, העדכון פועל אך ורק על תוצאות בארה"ב.
  2. ניתן לראות את השינויים גם בתוצאות החיפוש בארה"ב וגם בתוצאות חיפוש המוחזרות בתוך גוגל מפות בארה"ב.
  3. אתרים אשר עוסקים בדירוג עסקים מקומיים בארה"ב כמו Yelp, YellowPages, BBB, Tripadvisor, Zagat, Urbanspoon ואחרים נצפו עולים בצורה חדה בתוצאות החיפוש המקומיות. בנוסף, Search Engine Land הקדישו ל – Yelp פוסט שלם ששווה להציץ בו על נטרול התוצאות המקומיות בעת חיפוש [שם עסק] + Yelp.
  4. מצפיות שאני ערכתי על ביטויים שנבדקים מידי יום, אופן הסידור של שאילתות מקומיות השתנה בחלק גדול מהמקרים וניתן לראות מספר מצבים :
    • בלוק מפות + 10 תוצאות אורגניות
    • תוצאה אורגנית בודדת + בלוק מפות + 9 תוצאות אורגניות
    • 2 תוצאות אורגניות (התוצאה השניה, ברוב המקרים מ – Yelp) + בלוק מפות + 8 תוצאות אורגניות
    • 3 תוצאות אורגניות + בלוק מפות + 7 תוצאות אורגניות – המצב השכיח לפני השינוי.
    • 10 תוצאות אורגניות
  5. יש הרבה מאוד שאילתות בהן התוצאות המקומיות (בלוק המפות) נעלמו לחלוטין – למרות שאני לא מקדם נדל"ן בארה"ב, הרבה מקדמים בתחום הזה דיווחו על היעלמות של בלוק המפות וחזרה לתוצאות אורגניות/ממומנות בלבד. אני ראיתי את התופעה הזו גם בחיפושים הקשורים לבעלי מקצוע – מבחינתי זה טוב 🙂 .

לסיכום, נכון לעכשיו העדכון עדיין מתגלגל, עדות לכך ניתן לראות בתוצאות החיפוש המקומיות שמשתנות מידי יום. כבר עכשיו יש עדכונים ותלונות על הופעת תוצאות מקומיות של ספאמרים בשאילתות מסויימות. אם אתה מקדם בארה"ב, מומלץ להמשיך ולעקוב בימים הקרובים אחר תוצאות החיפוש.

למקדמים בישראל העדכון לא רלוונטי, אך גם אם אתה עוסק בעיקר בקידום אתרים ישראליים, מומלץ להכיר את העקרונות ודרכי הפעולה בארה"ב משום שהניסיון מראה שעדכונים אלה מיושמים בסופו של דבר גם בישראל.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • גוגל אדסנס מהיר מתמידגוגל אדסנס מהיר מתמיד
  • איך לבנות עסק חדש עם 80 שקלים ? (וידאו)איך לבנות עסק חדש עם 80 שקלים ? (וידאו)
  • אפיליגנג 6  – כנס תוכניות שותפים בתל אביבאפיליגנג 6 – כנס תוכניות שותפים בתל אביב
  • איך גוגל מתייחסת לעמודים ותוכן המוצג ברשת ?איך גוגל מתייחסת לעמודים ותוכן המוצג ברשת ?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    3 תגובות

    1. אלי גולדמן 27 ביולי 2014 בשעה 15:26

      זה בהחלט עדכון משמעותי להרבה בעלי עסקים קטנים שמסתמכים על חיפושים מקומיים או זיהוי מראש של חיפושים שכאלו גם בלי כל הכיתוב דוגמת: "חנות נעליים ברמלה" וכדומה. סביר שיגיע לישראל כמו כל שינוי בארה"ב.

    2. Ziv S 28 ביולי 2014 בשעה 7:37

      האם העדכון רלוונטי לאתרים שלא קשורים גאוגרפית למקומות מסוימים?
      חומר עיוני, משחקים, אתרי XXX, מסחר בשוק ההון, קידום אתרים, תכניות טלויזיה..
      ואם זה לא רלוונטי, מה נראה לכם זה יכול לרמז על השינוי שאולי יהיה לאתרים בתחומים שהזכרתי, ואתרים עם הרבה שפות

      • עידן שלומן 28 ביולי 2014 בשעה 11:37

        זיו, העדכון רלוונטי אך ורק למיקום גיאוגרפי.

        אם אתה מקדם נושאים כלליים על ביטויים מקומיים (למשל seo company seattle ), אז כמובן שתראה השפעה – אם אתה מקדם ביטויים כלליים בהם אין בלוק מפות, לא תראה השפעה כלשהי.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×