Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט

כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט

20 באוגוסט 2001 סגור לתגובות על כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

הפרסום באינטרנט הוא המילה החמה בעולם השיווק בכלל והפרסום בפרט. משרדי הפרסום הבינלאומיים והמקומיים פותחים מחלקות המתמחות בפרסום באינטרנט האחד אחרי השני (החלוצה בתחום הייתה "טמיר כהן" שהקימה את נטקינג), חברות לרכישת מדיה מציעות את שירותיהן וזו רק ההתחלה של ההתחלה.

כולם יודעים שהאינטרנט הוא העתיד, שחשוב לדעת וגם להכיר, אבל איך לעזאזל מתחילים ואחרי שהתחלנו, איך מתקדמים? – כשירות למשווק ולפרסומאי הגולש, אנו מגישים הסבר מקצועי אך פשוט וללא מונחים טכניים בכלל על עולם הפרסום והשיווק באינטרנט. כל מה שרצית לדעת והעכבר שלך התבייש לשאול.

מי נגד מי, למה וכמה?

בארץ ובחו"ל אנו עדים להצטרפותן של חברות גדולות למעגל המפרסמים באינטרנט. בארץ הוצאות הפרסום באינטרנט מוערכות ב – 10 מיליון דולר ( כ- %1 מכלל העוגה), בארה"ב אנו עדים לתהליך של גידול במספר המפרסמים, היקפי הפרסום וההוצאות על הפקת הפרסומות באינטרנט. מחקר של ANA, או – (US Association of National Advertisers) , מצא כי כמעט 2/3 מהחברות הגדולות בארה"ב כבר מפרסמות באינטרנט.

מהם אמצעי הפרסום הפופולאריים באינטרנט?

  • באנרים- מי לא מכיר? – הבאנר הוא אמצעי הפרסום הפופולארי ביותר באינטרנט. הבאנר הוא למעשה שלט פרסום אינטרנטי, שהקלקה עליו מעבירה את הגולש לאתר המפרסם. כיום, תופס הבאנר נתח של %50 מעוגת הפרסום ברשת. נהוג לתמחר את מחירי הבאנרים לפי CPM, עלות פרסום לאלף חשיפות. הפרסום באמצעות באנרים מסייע בהגברת המודעות לפרסומת ולמותג, בשיפור תפישת המותג ןבשיפור פוטנציאל המכירות.

    הדרך המקובלת למדידת אפקטיביות הבאנרים היא על-פי מספר ההקלקות של הגולשים עליו. לרוב שיעור ההקלקות על הבאנרים הוא נמוך ( פחות מ- %1) דבר המצביע כביכול על אפקטיביות נמוכה, אך מחקרים מוכיחים כי גם גולשים שלא מקליקים, נחשפים לבאנר, מודעים למותג ומושפעים מהמסרים שהועברו בו.

  • מתן חסויות, כי טובים השניים – הSponsorship – הוא אמצעי לשיווק ופרסום של מותגים וחברות ברשת על ידי מתן חסויות לאתרים, למבצעים ולפעילויות שונות ברשת. מדוע ה- Sponsorship הופכת לשיטת פרסום כל-כך פופולארית?

    במחקר שנערך לאחרונה, שאלו אנשי שיווק העוסקים באינטרנט על היתרונות של ה -sponsorship. המשווקים אמרו כי ה -Sponsorship מסייע ביצירת קשר בין המפרסם והתוכן של האתר, בהגברת המודעות למותג ובמתן חסויות ברשת עולה פחות מאשר ערוצי הפרסום המסורתיים.

  • שיווק בדואר אלקטרוני – E-Mail Marketing- הוא שיווק ממוקד לקוח בעזרת דואר אלקטרוני מסחרי. שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוכח כאפקטיבי וזול בהרבה מדיוור ישיר. דרך זו, זוכה לשיעורי תגובה גבוהים יחסית, מביא להגברת המודעות, הקניה והנאמנות. מחקר של .Forrester Research Inc מצביע על כך ששיווק בעזרת הדואר הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר בשמירה על הלקוחות הקיימים ובהשגת לקוחות פוטנציאלים. הדואר האלקטרוני מאפשר שיווק ממוקד לקוח בהתאם לצרכים ולדרישות של המפרסם ו/או המשווק. נראה כי המפסידות העיקריות מההצלחה של הדואר האלקטרוני הממוקד תהיינה חברות השיווק הישיר.
  • קופונים אינטרנטיים – E-Coupons הם קופונים אינטרנטיים הניתנים ללקוח On-Line, באתרי אינטרנט ובדואר אלקטרוני, ולרוב נפדים בחנויות (בOff-Line -). הקופונים מציעים הנחות, מתנות, מבצעי נקודות, מסלולי חיסכון ועוד…. האמריקאים, כידוע, "משוגעים" לדבר, עוד לפני עידן האינטרנט אך בחודשים האחרונים ניכר כי הE-Coupons – מתחילים לתפוש מקום מכובד בעולם השיווק והמכירות של רשת.
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • מי הוא מומחה קידום אתרים ?מי הוא מומחה קידום אתרים ?
  • פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?
  • איך לקדם אתר אינטרנט בגוגל בשנת 2011 ? איך לקדם אתר אינטרנט בגוגל בשנת 2011 ?
  • קידום אתרים בגוגל ישראל זו בדיחה ( לא מצחיקה..)קידום אתרים בגוגל ישראל זו בדיחה ( לא מצחיקה..)
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

שם מלא (*) :
טלפון (*) :
דואר אלקטרוני (*) :

שותף מוסמך של גוגל (Google)
© 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

טלפון :050-6950312.
כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

עדכונים בדואר אלקטרוני

הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

×