Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ?

כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ?

27 ביוני 2013 סגור לתגובות על כמה שווה לשלם עבור קליק במהלך פרסום בגוגל ? עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

אם הקמת בעבר קמפיין PPC בגוגל או נעזרת בחברת קידום אתרים על מנת לעשות זאת, אחת השאלות המרכזיות ששאלת את עצמך היא מה הצעת המחיר המקסימלית שתוכל להציע עבור כל קליק ?

הצעת מחיר מקסימלית לקליקישנם מספר משתנים אשר משפיעים על הצעת המחיר המקסימלית שתוכל לתת, במאמר זה תוכל לראות מהם ואיך תוכל להשפיע עליהם בצורה חיובית (אם בכלל).

אלו משתנים משפיעים בצורה ישירה על הצעת המחיר המקסימלית שאתה יכול לתת?

ישנם 3 משתנים עיקריים שמשפיעים על הצעת המחיר המקסימלית שתוכל לתת :

  1. הכנסה ממוצעת – מהי ההכנסה הממוצעת לכל המרה/לקוח ?, ככל שההכנסה הממוצעת לכל המרה עבור מילת מפתח או קבוצת ביטויים תהיה גדולה יותר כך הצעת המחיר המקסימלית תהיה גדולה יותר.
  2. יחס ההמרה – מהו יחס ההמרה של האתר שלך ?, במילים אחרות מהי התדירות בה גולש מבצע רכישה ?. בהנחה שהתנועה שנשלחת לאתר היא רלוונטית, ממוקדת ומתאימה כמעט ולא ניתן להשפיע על יחס ההמרה והוא נקבע על ידי מהות העסק, המותג, הביקוש למוצר, מחיר השוק וכדומה.
  3. ROI – מהו המודל העסקי שלך ואיזה החזר אתה מעוניין לקבל ? – ברוב המקרים, אם רוצים להשיג ROI גבוה, מקטינים את הצעת המחיר המקסימלית ואת כמות הביטויים שנפרסם עליהם, אך אם רוצים להשיג ROI נמוך נגדיל את הצעת המחיר המקסימלית ונפרסם על יותר ביטויים לקבלת נפח פעילות וחשיפה גדולה יותר.

כיצד אתה או חברת הקידום יכולים להשפיע על המשתנים הנ"ל ?

  1. הכנסה ממוצעת – ברוב המקרים, לא תוכל להשפיע על ההכנסה הממוצעת מכל לקוח משום שהיא נגזרת מהמוצרים וממחיר השוק שלהם. עם זאת, תוכל להתרכז בפרסום של מוצרים רווחיים (בעלי ROI גבוה) ובצורה זו להגדיל את הרווח של הקמפיין כולו.
  2. יחס המרה – כפי שציינתי קודם לכן יחס ההמרה נקבע על פי איכות המותג, הביקוש למוצר, מחיר המוצר וכדומה. כמשווקים יש לנו 2 דברים שאנו יכולים לבצע על מנת להעלות את יחס ההמרה :
      1. איכות התנועה – משווק טוב ידע ליצור קמפיין שמכיל מילות מפתח רלוונטיות אשר יחולקו לקבוצות מתאימות, לכלול מילות מפתח שליליות, ליצור מודעות PPC איכותיות, למקד את החיפושים לאיזור גיאוגרפי מתאים , מכשירים מתאימים וכדומה. תוכל לבדוק את איכות השירות על ידי בחינת אחוז ההקלקה (CTR) שמתקבל בקמפיין ה – PPC, ככל שהוא יותר גבוה התנועה יותר איכותית.
      2. עמוד הנחיתה – גם אם התנועה ממוקדת מאוד, חווית השימוש שמתקבלת בעמוד הנחיתה משפיעה בצורה ישירה על תוצאות הקמפיין. מומלץ לנסות ולבחון את עמוד הנחיתה בצורה קבועה, גם שינוי חיובי קטן בביצועי עמוד הנחיתה יכול להיות מתורגם לרווחים משמעותיים לאורך זמן.
      • ROI – לכל עסק יש מבנה עלויות והוצאות שייחודי לו כאשר ברוב המקרים הלקוח מכתיב את ה – ROI הכללי שהוא היה שמח לקבל מהקמפיין. במהלך ביצוע אופטימיזציה לקמפיין ניתן לאתר ביטויים/קבוצות אשר מספקים ROI גבוה יותר וביטויים שמספקים ROI נמוך ובצורה זו להתרכז בביטויים שמספקים ROI גבוה מהנדרש (תוך העברת תקציבים אליהם).

      לסיכום, הצעת המחיר המקסימלית שתוכל להציע לכל קליק ממומן מושפעת מ – 3 משתנים עיקריים שעל חלקם תוכל להשפיע בצורה ישירה על ידי עבודה נכונה, מקצועית ואפקטיבית לאורך זמן.

      כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא בתגובות לפוסט זה.

      Shares
      • Facebook
      • Google+
      • שליחה לחבר
      • הדפסה
      אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

      קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

      אודות עידן שלומן

      עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


      עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

      • מסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדסמסעות פרסום משופרים בגוגל אדוורדס
      • כיצד המעבר ל – 4 מודעות גוגל אדוורדס בגוגל משפיע עליך?כיצד המעבר ל – 4 מודעות גוגל אדוורדס בגוגל משפיע עליך?
      • המלצות משותפות בגוגל +המלצות משותפות בגוגל +
      • הגדרת מילות מפתח שליליות הן ה-מפתח לקמפיין יעיל בגוגל אדוורדסהגדרת מילות מפתח שליליות הן ה-מפתח לקמפיין יעיל בגוגל אדוורדס
      יצירת קשר
      לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

      שם מלא (*) :
      טלפון (*) :
      דואר אלקטרוני (*) :

      שותף מוסמך של גוגל (Google)
      © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
      חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

      טלפון :050-6950312.
      כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

      נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
      שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

      עדכונים בדואר אלקטרוני

      הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

      ×