Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
תשלום לפי לחיצה
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » תשלום לפי לחיצה

תשלום לפי לחיצה

5 במרץ 2006 סגור לתגובות על תשלום לפי לחיצה עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

תשלום לפי לחיצה או PPC ( קיצור של Pay Per Click ) היא שיטת פרסום אשר באה לידי ביטוי במנועי חיפוש, רשתות פרסום ואתרים שונים ברשת.

כיום בכל מנועי החיפוש הגדולים גוגל, MSN ויאהו אתה יכול למצוא את שיטת פרסום זו. מודעות אלה מוצגות בדרך כלל כמודעות טקסט המוצגות ליד תוצאות החיפוש האורגניות שמנוע החיפוש מפיק לחיפוש מסויים. כאשר גולש לוחץ על המודעה, המפרסם מחוייב בסכום מסויים.

למרות שחברות רבות מציעות את שיטת פרסום זו, נכון להיום גוגל אדוודרס ויאהו Overture הן שני המפעילות הגדולות והעיקריות ביותר בשיטת פרסום. MSN התחילה ניסויי בטא עם שירות המודעות שלה שנקרא MSN adCenter, אך נכון לזמן כתיבת המאמר הוא עדיין לא הצליח למשוך אליו מפרסמים רבים. התשלום שדורשים מנועי החיפוש עבור כל לחיצה משתנה בהתאם לתחרותיות באותה מילת מפתח שהמפרסם מעוניין לפרסם את מודעתו. סכום המינימום שהמפרסם חייב להציע על מנת שמודעתו תוצג הוא 0.01$ אמריקאי.

תשלום לפי לחיצה עבור פרסום במילות מפתח

צורת השימוש הנפוצה ביותר בתשלום לפי לחיצה היא מכרז על מילות מפתח אשר יכולות להיות מילים או ביטויים ויכולים לכלול בתוכם מספרים וסימנים מיוחדים אחרים. כאשר גולש מחפש ביטוי או מילה מסויימת מנוע החיפוש מנתח את המילה ומציג לגולש רשימה של מפרסמים הרלוונטים לו. למשל, במידה וגולש יחפש את המילה "משלוחי פרחים" בגוגל, יאהו, MSN ישירות יוצגו עבורו מודעות הרלוונטיות לנושא החיפוש. כתוצאה מכך, מספר המשתמשים שילחצו על המודעה יהיה גדול יותר מפרסום סתמי באתר שאינו מציג מודעות רלוונטיות לגולש.

בין מנועי החיפוש והאתרים שיישמו את צורת שימוש זו ניתן למצוא את גוגל, יאהו Overture ( שירות Go-To לשעבר ), Miva ( שירות FindWhat לשעבר ), SearchFeed, Enhance (שירות Ah-Ha לשעבר), GoClick, 7Search, Kanoodle, ePilot, Search123, Kazazz, Pricethat, Search FAST. אתרים ישראלים שניתן למצוא הם למשל מנוע החיפוש פורטלו ואינדקס תפוז.

תשלום לפי לחיצה עבור שיווק מוצרים

צורת שימוש נוספת של תשלום לפי לחיצה היא לשיווק מוצרים באתרים שונים. אתרים מכירות או השוואת מחירים מאפשרים למפרסמים לספק נתונים על כלל המוצרים שלהם. כאשר משתמש באתר מחפש מוצר כלשהו, עמוד המוצר של המפרסם באתר מוצג בצורה בולטת משל המתחרים וכתוצאה מכך אחוז הלחיצה על עמוד המוצר שלו ברוב המקרים גדול יותר.

בין אתרי המכירות שיישמו את צורת שימוש זו ניתן למצוא את BizRate, NexTag, PriceGrabber, Pricescan, Pricethat, Pricewatch, PriceLeap, Shopping.com. אתרים ישראלים שניתן למצוא הם למשל מנוע השוואת המוצרים זאפ.

תשלום לפי לחיצה עבור חיפוש שירותים

צורת שימוש זו דומה מאוד לצורה הקודמת ובמקום שיווק מוצרים הפעם ההתייחסות היא לחיפוש שירותים. מנועים לחיפוש שירותים למשל כמו אינסטלטורים מאפשר למפרסם להציג את שירותיו ועבור כל לחיצה על המודעה שלו הוא מחוייב בתשלום קבוע שניתן מראש.

בין המנועים שיישמו את צורת שימוש זו ניתן למצוא את NexTag, Pricethat SideStep, TripAdvisor.

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • מנועי החיפוש בינג וגוגל מתחזקים בדצמבר 2010 מנועי החיפוש בינג וגוגל מתחזקים בדצמבר 2010
  • מה משפיע יותר בקידום אתרים – תגית Title או קישורים ?  מה משפיע יותר בקידום אתרים – תגית Title או קישורים ?
  • כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?  כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?
  • כל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנטכל מה שרצית לדעת על פרסום באינטרנט
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×